در نخستین همایش بررسی نظام آموزشی ، مدرک و اشتغال مطرح شد:

راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار دانشگاه پیام نور بندرعباس

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴:۳۵
کد خبر: ۶۳۹۷۸۰
راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار دانشگاه پیام نور بندرعباس
نخستین همایش علمی بررسی نظام آموزشی ، مدرک و اشتغال در دانشگاه پیام نور با حضور دکتر قائدی رئیس دانشگاه پیام نور ، ابراهیمی معاون اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان ،معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه ای استان و جمعی از اساتید و دانشجویان روز گذشته در دانشگاه پیام نور بندرعباس برگزار شد. این همایش با رویکرد بررسی نظام آموزشی ،مدرک و اشتغال در راستای شناخت چالشها و موانع پیش روی دانشجویان جهت رسیدن به اشتغال پایدار در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این نشست نور گلذار نظری معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه ای استان ضمن تاکید بر نقش مهارت آموزی در ایجاد اشتغال پایدار به ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد اشاره کرد و گفت : در راستای توسعه مهارت آموزی دانشجویان بزودی تفاهمنامه ی تاسیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار دانشگاه به امضای رئیس دانشگاه پیام نور بندرعباس و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خواهد رسید.

وی افزود : با راه اندازی این مرکز در جوار دانشگاه دوره های کارآفرینی ، آشنایی با کسب و کار و همچنین نرم افزارهای تخصصی برگزار و پس از اتمام دوره ها ، آزمون های کتبی و عملی برگزارمی شود و به قبول شدگان گواهینامه مهارت اعطاء خواهد شد.

گفتنی است در این همایش عنوان شد در حال حاضر بخش عمده ای از جوانان جویای کار را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند و تنها راه برون رفت از مشکل بیکاری کسب و ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای برای دانشجویان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز