کشف ۶۸۷ کیلو تریاک در پارسیان

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۷:۵۸:۳۷
کد خبر: ۶۴۷۲۱۸
کشف ۶۸۷ کیلو تریاک در پارسیان
فرمانده انتظامی استان از کشف 687 کیلو تریاک طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان " پارسیان " خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار "عزیزاله ملکی"گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار گسترده اطلاعاتی از جابه جایی محموله مواد افیونی توسط اعضاء یک باند از سوداگران مرگ در شهرستان پارسیان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تشکیل چند اکیپ عملیاتی، محورهای احتمالی تردد قاچاقچیان شناسایی و در گشت زنی های نامحسوس، مأموران در جاده " فومستان " شهرستان پارسیان به 3 دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رانندگان بدون توجه به ایست پلیس به قصد فرار به سمت جاده های خاکی اطراف متواری شدند، بیان داشت: با اقدام به موقع مأموران طی تعقیب و گریزی ، هر 3 دستگاه خودرو قاچاقچیان متوقف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این عملیات موفق پلیسی با متلاشی شدن باند سوداگران مرگ، 687 کیلو تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: 2 متهم در این زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز