۲۱۷ مددجوی هرمزگانی صاحب‌خانه شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۷:۱۴
کد خبر: ۶۴۷۷۲۳
۲۱۷ مددجوی هرمزگانی صاحب‌خانه شدند
در هشت ماهه نخست امسال ۲۱۷ واحد مسکونی با اعتبار یک میلیاردو ۷۴۴ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه یکی از اقداماتی که کمیته امداد برای حمایت از مددجویان انجام می‌دهد، تهیه مسکن مناسب است گفت: ۲۱۷ واحد مسکونی بااعتبار یک میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان در هشت‌ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان تحویل داده شد.

 الهیاری بابیان اینکه با تأمین مسکن مددجویان بی‌سرپناه، بیش از ۸۰ درصد مشکلات آنان حل می‌شود افزود: اولویت نخست گروه‌های مشمول این طرح، زنان بی‌سرپرست دارای فرزند یتیم و مددجویان روستایی مناطق محروم و ازکارافتاده‌ای است که مسکن مناسب ندارند.

  مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت در بخش‌های مختلف و بر اساس نیاز جامعه هدف و اولویت‌بندی انجام‌شده ارائه می‌شود گفت: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

  وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۳۶۲ واحد مسکونی مددجویی نیز در قالب تعمیرات بهسازی شده است گفت: برای این تعداد تاکنون چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۲۷۶ واحد از این واحدهای مسکونی در شهرها و ۸۶ واحد نیز در روستاهای هرمزگان بوده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: سقف کمک‌هزینه خرید و نوسازی مسکن برای مددجویان تحت حمایت ساکن در روستاها ۱۵ میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۰ میلیون تومان است.

  الهیاری یادآور شد: در سال ۹۵، یک هزار و ۵۱۵ واحد مسکونی بااعتبار هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب ساخت، تکمیل بهسازی مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان واگذار شد.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بابیان اینکه کمک به محرومان یک وظیفه همگانی است گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم خیر باید در کنار کمیته امداد در رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز