مدیرکل شیلات هرمزگان :

سه فروند شناور تندرو جدید ایرانی به یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ملحق شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۷:۵۱:۴۸
کد خبر: ۶۴۸۲۱۳
طی مراسمی با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان ، جانشین فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ایران ، فرماندهی دریابانی استان ، فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه، ،فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ،فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان سه فروند شناور تندرو جدید ایرانی به یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ملحق شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،در این مراسم مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه حفظ و حراست از ذخایر با ارزش آبزیان از وظایف ذاتی شیلات است از برخورد جدی و قاطعانه  مجموعه شیلات با صید غیر مجاز  و متخلفین  این امر خبر داد.

سید پرویز محبی در ادامه از حمایت های همه جانبه معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران ، نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد .

وی با اشاره به اینکه  استان هرمزگان طولانی ترین مرز را در استان های جنوبی دارد گفت:  این مهم وظیفه مجموعه شیلات هرمزگان را سنگین تر می کندو لازم است در این راستا تجهیزات و تکنولوژی روز برای حصول نتایج به کار گرفته شود که الحاق  سه فروند شناور تندرو  با 200  اسب بخار  قدرت به  یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در همین راستا است.

مدیر کل شیلات هرمزگان با تاکید بر بروز رسانی تجهیزات حفاظتی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ، افزایش شناورهای تندرو یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در آینده ، توسعه امکانات و تامین نیروی انسانی از دیگر برنامه های در حال پیگیری این مجموعه اشاره نمود.

محبی تصریح کرد :این شناورها به سفارش سازمان شیلات ایران به طور کامل در داخل کشور ساخته شده  که  قدرت مانور بالا ، مصرف سوخت پایین ، برخورداری از امکانات و تکنولوژی جدید ، سوخت جامد و سرعت بیشتر   از ویژگی های بارز آن است.

در این نشست رئیس اتحادیه صیادان استان هرمزگان افزود : جامعه صیادی استان هرمزگان با داشتن  چهار هزار و ۵۰۰  فروند شناور  و جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر صیاد و صیدی بالغ بر 240 هزار تن یکی از مهمترین استان های شیلاتی ایران است.

  اسحاق تندرو در ادامه ضمن تشکر از شیلات ایران ، شیلات هرمزگان و نیرو های دریابانی خواستار ادامه همکاریها در این زمینه شد و تحویل شناور های جدید را باعث خوشحالی صیادان استان هرمزگان خواند .

وی  در ادامه اظهار امیدواری کرد که در بحث تامین نیروی انسانی نیز با توجه به حوزه فعالیت های شیلاتی استان هرمزگان از حمایت های بیشتری برخوردار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز