فرماندار بندرعباس:

جذب حداکثری اعتبارات اشتغالزایی از اهداف اصلی شهرستان است

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۸:۰۰
کد خبر: ۶۵۰۸۶۶
جذب حداکثری اعتبارات اشتغالزایی از اهداف اصلی شهرستان است
جلسه کمیته اشتغال و اقتصاد مقاومتی به ریاست احمد پویافر فرماندار درمحل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فرماندار بندرعباس در شروع جلسه ضمن گرامیداشت روز پژوهش گفت: اقتصاد مقاومتی و اشتغال از اولویت های اصلی شهرستان بندرعباس در سال 96 است.

احمد پویافر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و شرایط اقتصادی موجود در کشور افزود: امسال،سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و انتظار می رود همه با اقدام جهادی نسبت به رفع معظلات از جمله بیکاری و ایجاد اشتغال تلاش نمایند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: امروزه معضل بیکاری یکی از جدی ترین نگرانی ها و آسیب های کشور و شهرستان است که باید با جدیت و حساسیت ویژه ای در این راستا گام های مهمی برداشته شود.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری بیانگر نیازهای اشتغال به ویژه اشتغال فارغ التحصیلان است افزود:اولویت اول موضوع اشتغال و اقتصاد مقاومتی است و هرگونه اقدامی در این راستا،کمک بزرگی به کل جامعه خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اجرایی شدن طرح کارورزی فارغ التحصیلان و مشغول شدن آنها در واحدهای تولیدی تصریح کرد: اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص طرحهای کارورزی،اعتبارات مشاغل خانگی،تسریع در صدور مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاههای متولی،شناسایی و معرفی طرحهای اشتغالزایی موفق و برتر از وظایف دستگاههای اجرایی است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان همچنین بر جذب حداکثری اعتبارات و تسهیلات مستقل و پشتیبان مشاغل خانگی توسط دستگاههای اجرایی متولی تاکید نمود و عنوان کرد: ادارات ذیربط تمام اهتمام خود را جهت جذب حداکثری اعتبارات به کار گیرند.

فرماندار بندرعباس در پایان ضمن تاکید بر ایجاد اشتغال در روستاها اظهار داشت: ایجاد امید و اشتغال جوانان روستایی، از اولویت های مهم دولت دوازدهم است که می تواند مهاجرت معکوس را ایجاد نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز