توقیف ۵۱۰ کیلوگرم مرغ بدون مشخصات در شهرستان جاسک

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۷:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۹۷۶
طی طرح ضربتی بازدید بازرسان بهداشت محیط و بازرسان دامپزشکی شهرستان جاسک، حدود 510 کیلوگرم مرغ بدون مشخصات در یکی از سردخانه های شهرستان جاسک جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی فرستاده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: با توجه به اهمیت فرآورده های خام دامی و پروتئینی در جهت آگاهی بخشیدن در هنگام خرید این گونه فرآورده ها و تشخیص محصول سالم از فاسد، نکاتی را باید مد نظر داشت.

وی افزود: در هنگام خرید باید توجه داشت که پوست بدن مرغ تازه سفید مایل به زرد و به صورت یکنواخت روی بدن کشیده شده و هم چنین پوست باید فاقد هرگونه پارگی و تورم و خون مردگی و خراش و بدون بو باشد.

معصومه امیرمحمودی، مسوول بهدشت محیط شهرستان جاسک نکاتی را در مورد بهداشت مرغ بیان کرد و گفت: مرغی که به صورت منجمد عرضه می شود، باید به صورت منجمد به دست مصرف کننده برسد؛ گوشت مرغ منجمد پس از رفع انجماد باید سختی و قوام طبیعی خود را حفظ کرده و سطح آن لیز و لزج نباشد.

وی در ادامه تصریح کرد: مرغ های منجمد می بایست در کیسه های پلاستیکی سالم، بدون عیب و پارگی و دارای نشانه گذاری مربوطه از جمله تاریخ تولید و انقضاء و مجوز سازمان دامپزشکی و همچنین بسته بندی شده باشد و در دمای فریزر 18- درجه سانتی گراد تا مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز