کیانوش جهانبخش، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

ضرورتی ندارد پروژه ای با کیفیت پایین در ایام خاصی افتتاح شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۸:۱۸
کد خبر: ۶۵۱۲۷۳
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ضرورتی ندارد پروژه ای با کیفیت پایین در ایام خاصی افتتاح شود که این بی تدبیری و تضییع حقوق مردم است و اصول اقتصاد مقاومتی را زیر پا می گذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،" کیانوش جهانبخش" در بیست وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه گزارش عملکرد معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس برگزار شد، با گلایه از برخی دستگاههای اجرایی استان برای افتتاح پروژه هایشان در هفته دولت و یا دهه فجر، تصریح کرد: متأسفانه در ایام دهه فجر و یا هفته دولت شاهد افتتاح برخی پروژه هایی هستیم که هنوز به طور کامل آماده نشده است و با این کار کیفیت پروژه ها پایین می آید و نظارت کمتری برآنها صورت می گیرد و همچنین حیف ومیل منابع مالی به بالاترین حد خود می رسد.

جهانبخش در ادامه گفت: انتظار از مجموعه شهرداری این است که توقعات مردم در اولویت اصلی آنها قرار گیرد، ابتدا و انتهای هر پروژه مشخص شود و تا زمانی که پروژه ای به اتمام نرسیده بهره برداری صورت نگیرد، چرا که علاوه بر ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه، برای مجموعه نیز سرخوردگی و بی اعتمادی را به دنبال دارد.

وی گفت: تمام روزهای سال روز انقلاب و ملت و دولت است و تقسیم بندی و تعیین زمان برای تکمیل، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها دراین ایام در صورتی که با عجله و برای ارایه ی آمار و عملکرد باشد، پذیرفتنی نیست و با اصول اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

جهانبخش در ادامه بیان کرد: قبل از اجرای پروژه ای، بایستی با جدیت مطالعات آن صورت گیرد تا شاهد پروژه ای با کیفیت بالا باشیم و شورای شهر این اهتمام را دارد که بدون مطالعه در هیچ زمینه ای پروژه ای شروع نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز