معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

خیرین در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش آفرینی کنند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۰۹۵
خیرین در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش آفرینی کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید دید و نگاه خیرین را به ایجاد تولید و اشتغال هدایت کنیم تا خیرین در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست با نخبگان، فعالان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بستک، مطالبه گری توسط مردم از مسئولین را یک ارزش دانست و عنوان کرد: مردم باید مطالبه‌گر باشند و اگر از سوی مردم مطالبه‌گری صورت گیرد، مسئولین نیازهای مردم را بیشتر دنبال خواهند کرد.

وی با اشاره به موضوع اشتغال و ظرفیت‌های منطقه، افزود: برای انجام یک کار یا پروژه باید ظرفیت‌های منطقه را بشناسیم و در انجام کار به جای تقلید به دنبال الگوگیری مناسب باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: تقلید در اقتصاد و برنامه‌های اقتصادی ما را به بیراهه می‌برد و الگو گیری ما را بارور می سازد.

اکرمی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های شهرستان بستک خیرین هستند، اظهار داشت: اگر از ظرفیت خیرین در منطقه خوب استفاده شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی گفت: نباید همه تلاش و هم و غم خود را صرف سخت‌افزارها کنیم و از کیفیت و نتیجه کار غافل شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه باید دید و نگاه خیرین را به ایجاد تولید و اشتغال هدایت کنیم تا خیرین در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: اگر روستایی اقتصادش فلج باشد هزاران ساختمان مجلل هم برای مردمانش ساخته شود کسی نمی‌تواند در آن زندگی کند.

اکرمی خواهان تشکیل جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و اشتغال استان در شهرستان بستک با پیگیری‌های فرماندار شد و بیان داشت: به جای تردد چندین باره‌ مردم به مرکز استان برای پیگیری مشکلات، مسئولین استان باید به شهرستان‌ها مراجعه کنند و این جزء وظایف ذاتی هر مسئول است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان بستک از بیمارستان بستک، راه خور جناح و برخی شرکت ها و کارگاه‌های تولیدی این شهرستان بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز