سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

دستگاه های اجرایی هرمزگان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز ۹۷ برنامه ریزی کنند

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۱:۴۷
کد خبر: ۶۵۵۴۵۲
دستگاه های اجرایی هرمزگان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز ۹۷ برنامه ریزی کنند
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خواستار برنامه ریزی دستگاه های اجرایی هرمزگان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز 97 شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در نشست ستاد خدمات سفر استان هرمزگان، عنوان کرد: استان هرمزگان ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد و حضور چهار میلیون گردشگر در نوروز 96 در هرمزگان نشان دهنده قابلیت مهم این استان در حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه ها از جمله فرمانداری ها و دستگاه های مرتبط با حمل و نقل با نیروی انتظامی همکاری کامل را داشته باشند تا در تعطیلات نوروز 97 شاهد هیچ‌ گونه مشکلی برای هموطنان نباشیم و خاطره خوشی برای مسافران و گردشگران در هرمزگان رقم بخورد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: شهرداری ها بر نظافت و آماده سازی بوستان های داخل شهری و ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل پایانه‌ها نیز بر جاده‌ ها و علائم جاده‌ ای نظارت کامل را داشته باشند.

مدرس خاطرنشان کرد: فراهم کردن شرایط اقامه نماز و بهره‌ مندی از خدمات مناسب در مسیرهای مواصلاتی هرمزگان برای گردشگران نیز مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارائه خدمات مطلوب در این زمینه باشیم.

همچنین در این نشست محسن ضیایی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گزارشی در خصوص نحوه فعالیت کمیته های ستاد اجرایی در نوروز را ارائه و عملکرد کمیته ‌های مذکور را در سال گذشته بسیار مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: برای پرهیز از کارهای تکراری در ستاد خدمات سفر لازم است همه دستگاه ها با هم هماهنگی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز