۴ روز خدمت رسانی تخصصی رایگان به مردم شریف شهرستان جاسک

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۵:۲۰
کد خبر: ۶۵۸۹۸۹
اکیپ پزشکان متخصص با همکاری و هماهنگی جهاد پزشکی معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جنوب شرقی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) جاسک به مدت 4 روز به مردم این شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه  معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جنوب شرق کشور به مناطق محروم، گفت: این اکیپ شامل پزشکان متخصص مغز و اعصاب، متخصص ارتوپد، جراح کلیه، متخصص جراح عمومی، متخصص گوش و حلق بینی، متخصص سونوگرافی، متخصص گوارش، متخصص قلب و عروق، دندانپزشک و چشم پزشک می باشند که در طی چهار روز به مردم شریف این شهرستان خدمت رسانی می نمایند.

دکتر ابراهیمی افزود: هدف از اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، بالا بردن توان و آمادگی این تیم ها جهت مواقع ضروری و خدمت به مردم محروم و بی بضاعت می باشد.

دکتر امین خواجه زاده بندری، رییس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) جاسک با اشاره به اینکه تمامی این خدمات رسانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار می گیرد، افزود: بیماران و مراجعه کنندگان پس از ویزیت و درمان اولیه، در صورت نیاز به عمل جراحی یا خدمات تخصصی تر، به بیمارستان های شهرستان میناب و بندرعباس ارجاع داده می شود.

دکتر خواجه زاده بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی به بیماران در این مناطق، در جهت دسترسی بیشتر آنها به پزشک و مراکز درمانی است؛ لذا تیم های پزشکی حاضر در مناطق محروم، در راستای کاهش بیماری و افزایش سلامت مردم مستقر می باشند.

گفتنی است امام جمعه شهرستان جاسک و فرماندار این شهرستان، با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک و رییس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) از بیمارستان صحرایی بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز