کشف محموله ۱۵ میلیاردی پارچه قاچاق در حاجی آباد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۶۴۲۹۱
کشف محموله ۱۵ میلیاردی پارچه قاچاق در حاجی آباد
گروه استان ها- هرمزگان- فرمانده انتظامی استان از کشف 418 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال طی یک عملیات پلیسی در شهرستان حاجی آباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سردار "عزیزاله ملکی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران آگاهی شهرستان حاجی آباد حین کنترل خودروهای عبوری محور "حاجی آباد –سیرجان" به یک دستگاه تریلرکشنده مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود : در بررسی تکمیلی و با حضور نماینده گمرک بعد از فک پلمب کانتینر ،در بازرسی از آن 418 طاقه پارچه به متراژ 16هزار و 703 متر فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل برساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز