رئیس هیئت کونگ فواستان هرمزگان انتخاب شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۶۴۲۹۲
مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فواستان هرمزگان به ریاست غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان وبا حضور ابراهیمی دبیر فدراسیون و سایراعضاء در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان،ابتدا غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهارداشت: امروز شاهد برگزاری یکی دیگر از مجامع انتخابی هیئت های استان هستیم. وی ادامه داد: امیدواریم برگزاری مجامع گامی موثر در جهت رشد و گسترش ورزش در استان باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد :درسالجاری مجمع انتخاباتی10 هیئت برگزارشده که تا پایان سالجاری 4 مجمع دیگر برگزار خواهدشد.

دانشور خاطرنشان کرد: از اعضای هیئت انتظارداریم که بر برنامه هایی که ارائه شد نظارت داشته باشند و پیگیر اجرای برنامه ها باشند.

وی اضافه کرد: تغییرات و تحولاتی که انجام می شود باعث انتظار بیشتر می شود و امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتر این رشته ورزشی در سطح کلان کشوری و بین المللی باشیم .

سپس ابراهیمی دبیر فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان و همه اعضای حاضر اظهار داشت: همه کاندیداها برنامه های خوبی را پیش بینی کرده اند و در برنامه هایشان به سبک ها و شهرستان های استان توجه ویژه ای داشتند.

وی ادامه داد: سبک ها و شهرستان ها بازوان اصلی هیئت ها هستند و برای اجرایی نمودن برنامه هیئت ها با ید توان مضاعفی را در این مسیر گذاشت.

دبیر فدراسیون کونگ فو بیان داشت: هیئت ها محورهای اصلی و اولویت های فدراسیون ها را باید بشناسند و همه سیاست ها و راهبردها را در جهت چهارچوب سیاست ها و راهبرهای فدراسیون و اداره کل انجام دهند.

ابراهیمی در پایان اظهار نمود:از باشگاههای استان بطور سرزده بازدید داشته باشید ،هم به لحاظ مدیریتی و هم صلاحیتی مربیان را رصد کنید.

در ادامه منصور دانشور رئیس هیئت کونگ فو گزارشی از عملکرد 4ساله هیئت را اعلام نمودو افزود:در طی این مدت سعی کردیم در تمام مسابقات کشوری هم در حوزه ورزش و هم فرهنگی شرکت نماییم و 110مورد فعالیت ورزشی و فرهنگی و ملی داشته ایم.

سپس در ادامه کاندیداها برنامه ها و طرح های خود را به حاضریت ارائه نمودند.و سایر اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

گفتنی است درادامه رای گیری انجام شد که منصور دانشور 7رای،احمد ربانی مقدم 6 رای و بیژن شبانکاره 5رای کسب نمودند.

و رای گیری به دور دوم کشیده شد که منصوردانشور 7رای و احمد ربانی مقدم 11رای کسب نمودند،که آقای ربانی مقدم بمدت 4سال بعنوان رئیس هیئت کونگ فو استان انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز