حضور پر بازدید غرفه اداره کل ثبت احوال در چهارمین نمایشگاه نتکام بندرعباس

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶:۳۵
کد خبر: ۶۶۵۰۸۰
حضور پر بازدید غرفه اداره کل ثبت احوال در چهارمین نمایشگاه نتکام بندرعباس
غرفه ثبت احوال هرمزگان در نمایشگاه نتکام یکی از غرفه‌های پربازدید این نمایشگاه که به نمایش و عرضه‌ فناوری‌های ارتباطی و خدماتی اختصاص داشت، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این مجموعه با استقرار ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی در یکی از غرفه‌های نمایشگاه مذکور، علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با کارت هوشمند ملی به ده‌ها نفر در طول چند روز برگزاری نمایشگاه، مراجعه‌کنندگان را نیز با زیرساخت‌های پایگاه داده‌ای کشور، طرح کارت هوشمند ملی و ثمرات آن در آینده بر روی جامعه و خدمات مکانیزه از طریق بروشور و توضیحات کارشناس مربوطه آشنا کرد.

اداره کل ثبت احوال هرمزگان، در سال‌های اخیر با توسعه زیرساخت‌های الکترونیک و برخط، بخش قابل توجهی از خدمات خود را که در گذشته به صورت دستی و سنتی انجام می‌شد، به صورت آنلاین و یا الکترونیک انجام می‌دهد.

در حال حاضر در هرمزگان و سایر استان‌های کشور، سازمان ثبت احوال تمرکز خود را معطوف صدور کارت هوشمند ملی برای تمام ایرانیان تا پایان سال جاری کرده است.

چهارمین نمایشگاه نت کام بندرعباس با حضور 50 شرکت از استا‌ن‌های مخلتف و در مساحت 9 هزار مترمربع با 150 غرفه از 24 دی‌ماه به مدت یک هفته برگزار شد

مدیر کل ثبت احوال استان نیز با حضور در غرفه ثبت احوال، از سایر قسمت‌های نمایشگاه بازدید به عمل آورد..

نمایشگاه های نت کام، در راستای ارائه آخرین فناوری‌ها در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارئه سرویس و خدمات اینترنتی، پهنای باند و اینترنت پر سرعت، خدمات ارتباطات ثابت ،تجهیزات سخت افزار شبکه و امنیت شبکه، حفاظت الکترونیک، بانکداری و تجارت الکترونیکی هر ساله در مراکز استان‌ها برگزار می‌شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز