کشف ۶ میلیاردی کالای قاچاق

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۱:۵۹
کد خبر: ۶۶۵۵۲۴
کشف ۶ میلیاردی کالای قاچاق
گروه استان ها- هرمزگان- فرمانده انتظامی شهرستان میناب از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 271میلیون ریال طی یک هفته گذشته در شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "محمدرستمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران انتظامی شهرستان میناب درپی اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل برمحورهای مواصلاتی شهرستان طی یک هفته گذشته 3 تن و 500کیلوگرم برنج، 12هزار و 600 بسته تنباکو میوه ای، 10رأس احشام و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان  6 میلیارد و 271 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح 3 مورد سرقت کشف ، 15 دستگاه خودرو ،5دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک توقیف و 5 سارق ، 25 متهم ، 2 کلاهبردار و 2 جاعل نیز دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: خطر قاچاق خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی است وازعموم شهروندان درخواست می شود درصورت مشاهده وبرخورد با هرگونه بی نظمی وفعالیت مجرمانه قاچاقچیان وافراد سودجو و قانون گریز ازطریق تماس تلفن با مرکز فوریت های پلیس 110 نیروی انتظامی را درمبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز