حسین هاشمی تختی :

شهیدان سانحه نفتکش سانچی دریادلان ماندگار انقلاب اسلامی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۷:۳۶:۲۰
کد خبر: ۶۶۵۹۴۰
شهیدان سانحه نفتکش سانچی دریادلان ماندگار انقلاب اسلامی
نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت : سانحه آتش سوزی کشتی نفتکش ما باید بسرعت از طریق جعبه سیاه ،رمزگشایی و حقیقت به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، حسین هاشمی تختی در مراسم یادواره سانحه آتش سوزی سانچی ، کشتی نفتکش ایرانی که چندی پیش با برخورد با کشتی چینی دچار حریق و تمامی کارکنان و خدمه آن شهید شدند بیان داشت : دریادلان سانچی جان خود را فدای انقلاب کردند و باید به وضعیت خانواده های داغدار این عزیزان توجه و رسیدگی شود.

وی ادامه داد : باید دو مسئله در مورد سانحه کشتی سانچی مورد بررسی قرار گیرد علل اینکه چرا کشتی نتوانست میسرش را تغییر دهد و این حادثه رخ داد و چرا در این حادثه امدادرسانی لازم صورت نگرفته که تمام خدمه و کارکنان این کشتی شهید شدند و این کوتاهی در نجات دادن آنها از جانب چه کسانی بوده و آیا چینی ها تمامی امکانات را برای نجات آنها فراهم کرده اند یا نه ؟

رئیس کمیته بنادر و دریانوردی و صنایع دریایی اظهار داشت : این روزها انقلاب اسلامی شاهد حوادث ناگواری بصورت بلای طبیعی وتوطئه دشمن بوده که ملت ایران با درایت و هوشیاری بر این مشکلات غلبه می کند .

نماینده مردم هرمزگان در مجلس،همدلی و وفاق را رمز موفقیت کردم کشورمان دانست و تصریح کرد : باید مشکلات و مسائل مردم از جانب دوات و مجلس رسیدگی شود و مردم باید بدانند هیچ وقت نباید فریب لبخند دشمنان را خورده و به آنها اعتماد کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز