معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

فرمانداران همکاری لازم را در برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان های هرمزگان داشته باشند

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۹:۳۲
کد خبر: ۶۶۶۵۳۶
فرمانداران همکاری لازم را در برگزاری مسابقات ورزشی  در شهرستان های هرمزگان داشته باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران برای برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات ورزشی هشت گانه در شهرستان های هرمزگان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، بهروز اکرمی در چهارمین نشست شورای عالی ورزش همگانی استان هرمزگان، با بیان اینکه ورزش رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد، اظهارداشت: با توجه به وضعیت آب و هوایی مناسب هرمزگان در نیمه دوم سال، باید روزانه شاهد حضور تعداد گسترده ای از افراد برای پیاده روی و ورزش در سواحل باشیم.

وی ادامه داد: ورزش همگانی نیاز به امکانات وسیعی ندارد و جامعه و به ویژه قشر کارمند به ورزش نیاز جدی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: یکی از وظایف هیئت ورزش های همگانی توسعه و جذب مردم به سمت ورزش همگانی است تا مردم بتوانند از این طریق روحیه خود را تازه و در جامعه شاهد آرامش بیشتر و برخورد مناسب تر شهروندان با یکدیگر باشیم.

اکرمی تصریح کرد: با حرکت های روبه رشد در ورزش همگانی، مردم جامعه به ویژه قشر جوان با حضور در پارک های ساحلی باید از امکانات موجود بهره برده و شاهد افزایش تحرک و تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات ورزشی هشت گانه در شهرستان های هرمزگان، عنوان کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران برای برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات ورزشی هشت گانه در شهرستان های هرمزگان همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر رشته های هشت گانه، دو رشته مهم از بازی های بومی و محلی استان نیز با مشارکت و همکاری تشکل های غیردولتی ذیربط در این دوره از مسابقات شرکت داده شوند.

اکرمی خاطرنشان کرد: قهرمانان هر رشته این مسابقات در شهرستان ها به مسابقات المپیاد استانی و در نهایت به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند و از سه نفر از فرمانداران که بیشترین همکاری را در برگزاری این مسابقات را داشته باشند، تجلیل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز