استعلام الکترونیک اراضی ملی در دفاتر پیشخوان دولت شهرستان میناب

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۶:۳۳
کد خبر: ۶۶۶۵۷۱
استعلام الکترونیک اراضی ملی در دفاتر پیشخوان دولت شهرستان میناب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از آغاز به کار سامانه استعلام الکترونیک اراضی ملی و طبیعی در دفاتر پیشخوان دولتی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: در راستای الکترونیکی کردن فرایند ها و توافقات انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت از این پس خدماتی مانند استعلام اراضی ،اعطای تسهیلات بانکی ،درخواست کار آموزی،واگذاری اراضی بیابانی در قالب ماده 3 بهره برداری توسط این دفاتر انجام میگیرد.

وی افزود : راه‌اندازی سامانه استعلام الکترونیک اراضی ملی علاوه بر اینکه مبنای تایید مالکیت و صدور سند است، از نظر حاکمیتی و سلامت اداری نیز مهم است بنابراین سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور سامانه استعلام الکترونیک را با همکاری دفاتر پیشخوان دولتی آغاز کرده است تا بر مبنای سرعت، صحت و دقت استعلامات اراضی ملی  پاسخ داده شود و از اتلاف بی جهت وقت ارباب رجوع در ادارات جلوگیری شود، از همین رو این شهرستان به عنوان اداره پیشرو در استان اقدام به اجرای این مهم نموده است.

بهرامی نژاد گفت : توجه و دقت در روند اجرای پروژه، گامی در راستای رعایت حقوق شهروندی است و مراجعه مردمی برای اخذ استعلامات به دفاتر پیشخوان دولتی در شفاف‌سازی امور و تسریع در روند اجرای وظایف و تعهدات این دستگاه و سرعت پاسخگویی به مردم بسیار موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز