با حضور استاندار هرمزگان و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ؛

عملیات اجرایی طرح های توسعه پایدار جزیره هرمز آغاز شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۶۷۰۳۰
عملیات اجرایی طرح های توسعه پایدار جزیره هرمز آغاز شد
عملیات اجرایی طرح های توسعه پایدار جزیره هرمز با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگاری برنا در  هرمزگان، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با سفر به هرمز از ظرفیت‌های این جزیره بازدید کردند.

در این بازدید پیرو تفاهمنامه توسعه جزیره هرمز دفتر پیشرفت و آبادانی این جزیره به بهره برداری رسید. در این دفتر مراحل توسعه جزیره هرمز رصد و مدیریت می‌شود.

براساس تفاهم نامه اجرای طرح پیشرفت و آبادانی پایدار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جزیره هرمز میان استانداری هرمزگان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد برکت ۳۷۷ میلیارد تومان در حوزه‌های شیلاتی، گردشگری، اجتماعی و اقتصادی جزیره هرمز هزینه می‌کند.

برای تهیه طرح توسعه پایدار جزیره هرمز دو سال کار مطالعاتی صورت گرفته است و بر این اساس ۹۸ طرح مبتنی با طرح‌های اقتصاد مقاومتی در هرمز عملیاتی می‌شود که اجرای این طرح ها آغاز شد.

همچنین دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در سفر به هرمز با تعدادی از خانواده های شهدای این جزیره با حضور در منازل آنها دیدار و از آنان تجلیل کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز