با حضور ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی؛

نهمین جشنواره «نخستین واژه آب» در بندرخمیر برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۸:۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۶۹۹۰۷
به همت آبفای بندرخمیر، نهمین جشنواره فراگیری «نخستین واژه آب» با حضور 500 دانش آموز کلاس اولی از 12 مدرسه در سالن فرهنگی "رشد" این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان مدیر امور آبفای خمیر در این مراسم، هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب بیان کرد و گفت: جامعه هدف ما والدین و فرزندان آن ها هستند تا ضمن آشنایی با مفاهیم و کارکردهای مدیریت مصرف در حفظ و صیانت از منابع آبی موجود نقش تاثیرگذاری داشته باشند.   

سلمان افروشه با اشاره به بحران کم آبی و خشکسالی سنوات گذشته در کشور و به ویژه استان هرمزگان، افزود: در این شرایط مشارکت خانواده ها در آموزش رفتار مصرفی استاندارد میان نسل جدید ، ضرورتی اجتناب ناپذیر و وظیفه ما در مقابل نسل آینده است.

نقش موثر خانواده ها در انتقال فرهنگ صرفه جویی

وی ضمن تاکید بر نقش موثر خانواده ها در انتقال فرهنگ صرفه جویی، تصریح کرد: همچنین پذیرش الگوی بهینه مصرف در بین خانواده ها، مستلزم حل و فصل مسائل اجتماعی و فرهنگی از طریق رسانه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان عناصر موثر می باشد.

این مراسم با حضور امام جمعه اهل سنت، معاون آموزش و پرورش شهرستان خمیر، خادمی پور معاون منابع انسانی و محبی معاون مالی و پشتیبانی آبفای هرمزگان، معاون فرماندار، شهردار،بخشدار و شورای شهر خمیر در سالن فرهنگی "رشد" آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.  

همچنین در این مراسم ، با اجرای نمایش، راه های صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان  آموزش داده شد و بسته های آموزشی - فرهنگی و هدایای دیگر به آن ها اهدا شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز