آموزش همراه با بصیرت و ایمان ، رکن مهم و اصلی عملکرد پلیس

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۲:۰۷
کد خبر: ۶۷۲۴۸۹
آموزش همراه با بصیرت و ایمان ، رکن مهم و اصلی عملکرد پلیس
گروه استان ها- هرمزگان- رئیس قرار گاه جهادی آموزش ناجا در بندرعباس ، آموزش همراه با بصیرت و ایمان را رکن مهم و اصلی عملکرد پلیس شایسته اسلامی برشمرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، سردار "فرامرز اخلاقی " در دومین جلسه هماهنگی قرارگاه جهادی آموزش ناجا در هرمزگان ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به ایمان و افزایش بصیرت در امر مهم آموزش در ناجا ، هدف اصلی قرار گاه جهادی ناجا را ارتقاء دانش و مهارت و توانمندی فردی و جمعی کارکنان دانست و گفت : اگر این موضوع با تعهد ، بصیرت و ایمان همراه باشد قطعا نتایج خوبی به دست می آید.

وی با اشاره به اینکه امروزه نقش آموزش در بهبود عملکرد و اثر بخشی اقدامات فردی و سازمانی برکسی پوشیده نیست افزود : از آنجایی که دور دوم بازرسی های قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا آغاز شده امیدواریم به نقطه مطلوب تری نسبت به گذشته دست پیدا کنیم البته با اقدامات خوبی که در مجموعه فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان صورت گرفته این مهم قابل دسترسی است.

سردار اخلاقی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان هرمزگان چهارمین استانی است که در دور دوم مورد نظارت و بازرسی آموزشی قرار می گیرد که امیدواریم با توجه به فرصتی که در اختیار قرار گرفته، نتایج کیفی خوبی را نسبت به دوره قبل شاهد باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه فرماندهان به موضوع ارتقاء دانش و مهارت کارکنان در تمامی ابعاد ماموریتی رزمی و عملیاتی، تصریح کرد:اگر آموزش با تخصص افراد سازمان همراه شود به موفقیت چشمگیری دست خواهیم یافت.

سردار اخلاقی  بیان داشت: تشکیل قرارگاه جهادی ناجا علاوه برآنکه نواقص را بر کارشناسان و معاونان و فرماندهان استانی آشکار کرد توانست بر افزایش دانش کارکنان و ارتقاء مهارت آنان در رزم و ماموریت ها بیفزاید.

رئیس هیئت اعزامی بازرسان قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا در پایان با تاکید بر لزوم توجه فرماندهان و مدیران بر مقوله آموزش , این مهم را رکن اساسی و جدایی ناپذیر افزایش کیفیت سطح ماموریت ها در ناجا دانست و گفت :تخصص فاقد ایمان و بصیرت بی ارزش است ؛ هنگامی آموزش های ما به بارخواهد نشست که خدمت رسانی همراه با ایمان و افزایش بصیرت باشد و این موضوع جز با توجه به کیفیت آموزش میسر نخواهد شد.#

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز