به مناسبت دهه فجر ؛

برگزاری آیین کلنگ زنی و کنترل سیلاب مسیل های سد بردول در شهرستان پارسیان

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۵:۱۸
کد خبر: ۶۷۳۹۵۷
کلنگ ساماندهی و کنترل سیلاب مسیل های سد بردول به زمین زده شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر ، همزمان با چهلمین سال طلوع فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران کلنگ ساماندهی و کنترل سیلاب مسیل های پارسیان در محدوده پایاب سد بردول باحضور فرماندار پارسیان ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان دکتر ملایی ، امام جمعه اهل سنت شهرپارسیان حاج احمد خنجی ، دکتر شجاعی معاونت طرح وتوسعه شرکت آب منطقه ای ، شهردار و شورای اسلامی شهر پارسیان و با حضور مردم و مسئولان و کارشناسان به زمین زده شد.

در این مراسم ابتداء تلاوتی چند از کلام الله مجید قرائت شد سپس دکتر ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از همه حاضرین و همه کسانی که در این امر خیرخواهانه پیگیر بوده اند و همکاری شایانی نموده اند تقدیرو تشکر کردند ، ایشان گفت : مایه ی خرسندی ماست که امروزه توانسته ایم با تعامل خوب و سازنده به یکی از دغدغه های همیشگی و دیرینه ی مردم شهرستان پارسیان خاتمه بدهیم تا پس از آن کشاورزان و شهروندان در آسایش و امنیت به زندگی وخود فعالیت ادامه دهند ، مسلما این امر جز در سایه خدمت و تعامل و همراهی همه دستگاه ها نبوده ،همچنان که امروزه شاهد توسعه ی و پیشرفت و بالندگی روز افزون استان هرمزگان هستیم .

این مسئول افزود : به شکرانه اللهی و توفیقات او و همکاری همه جانبه ی فرماندار محترم شهرستان وستاد حوادث غیر مترقبه ی استانداری و وزارت نیرو و دیگر متولیان امر در اینده نه چندان دور شاهد خاتمه دادن یکی از دغدغه های اساسی مردم عزیز شهرستان پارسیان خواهیم بود .

وی حجم کار و عملیات تقریبی بیش از ١١میلیارد تومان پیش بینی نمودند.

دکتر ملایی افزود : ما امده ایم و امادگی داریم به شورای اسلامی و شهرداری کمک کنیم تا این دغدغه ی دیرینه ی مردم مرتفع گردد .

در خصوص اهداف طرح و ارکان طرح واهم اقدامات انجام شده و نتیجه گیری از این طرح عظیم دکتر شهروز شجاعی و کارشناسان مربوطه توضیحات درخوری ارائه نمودند .

فرماندار شهرستان پارسیان محمد رادمهر در آیین کلنگ زنی از پیگیریهای همه متولیان بخصوص مدیرعامل آب منطقه ای و کارشناسان مربوطه و ستاد حوادث غیر مترقبه ی استانداری وهمه ی کسانی که همکاری و همدلی نموده اند که این طرح عظیم فاز کار عملی و محقق شود تقدیر و تشکر کردند.

نماینده ی عالی دولت در شهرستان پارسیان گفت : در چنین روزی در طلوع چهلمین سال ازجشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی خدمت به مردم هدف ماست و ما خدمتگزاران مردم هستیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز