دکتر همتی در همایش ملی ضرورت ها و الزامات بتن:

متخصصان مسکن و شهرسازی برای افزایش عمر سازه ها در هرمزگان چاره اندیشی کنند

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۷:۳۹:۱۲
کد خبر: ۶۷۸۶۱۳
متخصصان مسکن و شهرسازی برای افزایش عمر سازه ها در هرمزگان چاره اندیشی کنند
استاندار هرمزگان گفت: از متخصصین عرصه مسکن و شهرسازی انتظار داریم که هرمزگان را به دلیل قرارگیری در کنار خلیج فارس و شرایط ویژه آب و هوایی و شرجی بالا ویژه در نظر بگیرند و برای افزایش عمر سازه های آن تدبیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در دومین همایش ملی ضرورت ها و الزامات بتن که در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: دولت و مردم از متخصصان مسکن و شهرسازی انتظار دارند که با تکیه بر دانش علاوه بر افزایش مقاومت مسکن در برابر حوادث غیرمترقبه، راه حلی در خصوص طولانی شدن عمر ساختمان در مناطقی با شرایط آب و هوایی مانند هرمزگان ارائه کنند.

وی ادامه داد: باید به بخش مسکن به عنوان سرمایه ملی نگاه کرد زیرا این بخش یکی از مهمترین مسئله های جامعه است.

استاندار هرمزگان افزود: از متخصصین عرصه مسکن و شهرسازی انتظار داریم که هرمزگان را به دلیل قرارگیری در کنار خلیج فارس و شرایط ویژه آب و هوایی و شرجی بالا ویژه در نظر بگیرند و برای افزایش عمر سازه های آن تدبیری اندیشیده شود.

همتی تصریح کرد: بتن به عنوان یکی از مصالح مهم ساختمانی در افزایش عمر سازه نقش موثری دارد و باید برای استفاده در مناطقی مانند هرمزگان بومی سازی شود.

وی گفت: ظرفیت های هر استان کشور متفاوت است و هر استانی یک ظرفیت منحصربفرد خود دارد اما هرمزگان مجموعه ای از ظرفیت های مختلف است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز