استاندار هرمزگان در کارگروه تخصصی اشتغال استان:

طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی فرصت مناسبی برای اشتغال جوانان است

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۷۹۲۳۷
طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی فرصت مناسبی برای اشتغال جوانان است
استاندار هرمزگان طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی را راهکار مناسبی جهت ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در دهمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی را راهکار مناسبی جهت ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان دانست و اظهار داشت: براساس این طرح دولت تا شش ماه حق الزحمه افرادی مشغول به کار در واحدها را می پردازد.

وی ادامه داد: در صورت جذب این کارورزان در واحدهای پذیرنده، دولت تا دو سال به طور کامل بیمه آنها را پرداخت می کند که نشان می دهد این طرح فرصت مناسبی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

استاندار هرمزگان افزود: برای استان هرمزگان جذب نزدیک به چهار هزار نفر در طرح کارورزی به عنوان سهمیه در نظر گرفته است که متقاضیان استفاده از این طرح جهت ثبت نام می توانند به سامانه اینترنتی طرح کارورزی مراجعه کنند.

همتی تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسب در خصوص طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان هرمزگان انجام شود تا جوانان با آن آشنا و از این فرصت مناسب بهره ببرند.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان، خاطرنشان کرد: در قالب طرح های اشتغال فراگیر شهری و روستایی نزدیک به 900 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان اختصاص یافته است که باید تلاش گسترده ای برای جذب حداکثری آن صورت گیرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تسهیلات طرح های اشتغالزایی روستایی که در کمیته فنی مربوط به این طرح ها در استان تصویب می شود باید طی دو هفته توسط بانک های عامل پرداخت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز