کاهش ۲۰ درصدی تصادفات درون شهری در هرمزگان

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۷۹۲۸۴
کاهش ۲۰ درصدی تصادفات درون شهری در هرمزگان
گروه استان ها - هرمزگان - رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه تصادفات درون شهری در 10 ماهه سال جاری 20 درصد کاهش داشته است، از کشته شدن 66 نفر در حوادث رانندگی درون شهری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، سرهنگ "محمدباقر سلیمی" در تشریح عملکرد 10 ماهه سال جاری گفت: در 10 ماهه امسال هزار و 579 فقره تصادف در محورهای درون شهری استان رخ داده است و 66 نفر جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 21 درصد کاهش تلفات داشته ایم.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: طی این مدت، در تصادفات جرحی 17 درصد و تصادفات خسارتی 38 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته ایم.

وی با اشاره به صدور 524 هزار و 674 برگ جریمه در 10 ماهه اول امسال بیان کرد: این میزان برگ جریمه برای 600 هزار و 41 فقره تخلف صادر شده است.

سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد: در این مدت 5 هزار و 335 دستگاه خودرو و 10 هزار و 87 دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف توقیف شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر استفاده از تجهیزات ایمنی به ویژه کپسول آتش نشانی در خودروها، تاکید کرد: رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مجاز، توجه به جلو ، حرکت از منتهی علیه سمت راست و رعایت فاصله طولی باعث کاهش حوادث شده و پلیس را در خدمت رسانی به مردم عزیز یاری رسانند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز