استاندار هرمزگان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مناسب در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر انجام شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹:۱۵
کد خبر: ۶۸۰۰۰۴
آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مناسب در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر انجام شود
استاندار هرمزگان گفت: نیاز است فرهنگ سازی مناسب جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر انجام شود و هر دستگاه مرتبط برای حوزه پیشگیری برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در سه حوزه پیشگیری از اعتیاد، درمان معتادین و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر باید برنامه های جامع و کاملی در هرمزگان داشته باشیم، عنوان کرد: دستگاه های عضو این شورا باید برنامه های خود را در این حوزه ها ارائه دهند و دبیرخانه شورا نیز برنامه ها را دریافت و هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن آنها را انجام دهد.

وی ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر از مقوله های بسیار مهم در عرصه مبارزه با مواد مخدر است که نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب به اقشار مختلف جامعه است.

استاندار هرمزگان افزود: نیاز است فرهنگ سازی مناسب جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر انجام شود و هر دستگاه مرتبط برای حوزه پیشگیری برنامه داشته باشد.

همتی تصریح کرد: همه بخش های مبارزه با مواد مخدر را باید در کنار هم ببینیم و کارها به طور متناسب انجام شود و دستگاه ها نیز در راستای اهداف تعیین شده اقدام کنند.

وی بیان داشت: دستگاه های مقابله کننده با قاچاقچیان مواد مخدر نیز بر روی برخورد و مقابله با باندهای بزرگ تمرکز بیشتری داشته باشند تا شاهد نتایج اثر بخش بیشتری در این راستا باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز