حسین هاشمی تختی :

شهیدان با جان فشانی در راه این نظام همواره مدافعان کشور بودند

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۱:۱۶
کد خبر: ۶۸۰۵۴۰
شهیدان با جان فشانی در راه این نظام همواره مدافعان کشور بودند
نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت : شهیدان ما همواره با جان فشانی در راه انقلاب اسلامی ،آسایش و امنیت مردم را فراهم نموده و مردم شهر تخت نیز با 79 شهید،همواره از انقلاب اسلامی و این نظام که بر پایه عدالت بنا شده حمایت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ،حسین هاشمی تختی درآیین اولین پاسداشت شهدای شهر تخت که با حضور استاندار و نمایندگان حوزه مرکزی استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مربوطه در این شهر برگزار شد گفت :بخش تخت شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند و همواره در تمامی صحنه ها حضور پرشوری دارند.

وی در ادامه بیان داشت : هر ساله یادواره شهدای بخش تخت در مناطق مختلف بخش برگزار می شود و امسال نیز همواره با مراسم دو شهید گمنام ،فضای خوبی ایجاد شده تا آن مکان بتواند محل مناسبی برای قطب فرهنگی باشد و قرار است در جوار گلزار شهدای گمنام مسجدی نیز احداث شود.

عضو کمیسیون عمران در مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات منطقه بیان داشت : این منطقه دارای دو دهستان مرکزی بوده که یکی از آنها شمیل و منطقه ای بسیار وسیعی بوده، از دیرباز بدنبال این بودیم که به بخش تبدیل شود که پیگیری های لازم نیز در این خصوص صورت گرفته و امیدوارم بزودی شاهد ارتقاء این منطقه به بخش باشیم .

هاشمی تختی با اشاره به اینکه منطقه تخت فضای مناسبی برای کشاورزی است عنوان کرد : بخش تخت مکان مناسبی برای کشاورزی بوده و حتی از مناطق کهورستان نیز برای کشاورزی به این منطقه مراجعه می نمایند و فقط مشکل، کمبود آب بوده که اگر این مسئله حل شود می تواند براحتی اشتغال زایی ایجاد نموده و نیاز مردم به این محصولات و حتی شهرهای همجوار را  تامین کند .

وی در پایان اظهار داشت : برای رفع مشکل آب کشاورزان این منطقه می توان با احداث سد بر رودخانه جاماش ، آب مورد نیاز کشاورزی این مناطق تامین و مشکل آنها حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز