معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

اختیارات سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها افزایش یابد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۴:۴۴
کد خبر: ۶۸۱۰۴۴
اختیارات سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها افزایش یابد
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: برای سرعت بخشیدن به رفع موانع تولید و توسعه صادرات افزایش تفویض اختیارات سازمان های صنعت، معدن و تجات در سطح استان ها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در گردهمایی سراسری معاونان و مدیران برنامه ریزی سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور که در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری گردهمایی سراسری مدیران صنعت معدن و تجارت سراسر کشور و برگزاری نشست های مشورتی قطعا تاثیرات بسیار خوبی در پیشبرد امور و نتیجه بخش بودن کارها خواهد داشت.

وی تصریح کرد: دین اسلام دین مشورت است و مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در این رابطه می فرمایند  تضارب آرا باعث رشد و شکوفایی افکار می شود.

رئوفی اظهار داشت: هرمزگان از پتانسیل های بسیاری در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه صنعت معدن و تجارت برخوارد است و صنایع مستقر در مناطق ویژه اقتصادی غرب بندرعباس گوشه ای این این ظرفیت ها می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: صنایع مستقر در استان هرمزگان  باید آثار مثبت خود در در بهبود وضع اشتغال استان و افزایش خدمات اجتماعی استان نشان دهند تا مردم به وضوح آثار مثبت وجود این صنایع را لمس کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با قدردانی از تلاش های مدیران صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خاطرنشان کرد: ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان به همراه معاونین و کارکنان این سازمان تلاش های بسیاری برای احیاء و بازسازی واحد های تولیدی ، صنعتی ، تجاری و خدماتی به صورت شبانه روز داشته اند که قابل تقدیر است.

رئوفی گفت: برای سرعت بخشیدن به رفع موانع تولید و توسعه صادرات افزایش تفویض اختیارات سازمان های صنعت، معدن و تجات در سطح استان ها ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز