حسین هاشمی تختی:

ارتقای ایمنی سفرهای دریایی با جدیت پیگیری شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۷:۲۳
کد خبر: ۶۸۱۹۳۳
ارتقای ایمنی سفرهای دریایی با جدیت پیگیری شود
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت : در برابر حفظ جان و رعایت ایمنی در سفرهای نوروزی مردم مسئول هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، حسین هاشمی تختی در عملیات مانور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی که بعدازظهر شنبه برگزار شد اظهار کرد : کار بسیار خوبی صورت گرفته و فضای مناسبی ایجاد شده تا امسال مسافران نوروزی بتوانند از سواحل دریا و مکان های دیدنی در استان دیدن و خاطره خوبی از هرمزگان داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه باید امکانات و خدمات رفاهی مسافران در نوروز را فراهم کنیم ،وظیفه داریم حافظ جان آنها نیز باشیم.

عضو کمیسیون عمران در مجلس تاکید کرد : اقدامات خوبی در خصوص عملیات امداد و نجات مسافران از دریا صورت گرفته و دستگاه های متولی و مربوطه ،هماهنگی های لازم را انجام دادند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس تصریح کرد: هرمزگان بدلیل داشتن هوای مناسب در ایام نوروز و وجود دریا و سواحل و جزایر زیبا و همچنین وجود مراکز تجاری متعدد به هرمزگان سفر می کنند و در این ماه این استان بیشتر از ماه های سال شلوغ و پر ازدحام می شود که امسال هماهنگی های خوبی بین  نیروی دریایی ارتش، سپاه پاسداران ، و بنادر و دریانوردی صورت گرفته و تدابیر امنیتی برای حفظ جان مردم در دریا و خشکی صورت پذیرفته است.

وی در پایان از تلاش بی دریغ مسئولان مربوطه برای آسایش و امنیت مردم در ایام نوروز امسال نیز تقدیر و ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم شاهد نوروزی شاد و ایمن برای مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز