فرماندار بندرعباس:

نظارت بر عملکرد اصناف و اتحادیه ها از مهمترین اولویت های بازار است

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۸۲۴۲۷
نظارت بر عملکرد اصناف و اتحادیه ها از مهمترین اولویت های 
بازار است
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز در حادثه دلخراش سقوط هواپیما تهران یاسوج با اشاره به ، نظارت و کنترل بازار در هر صنف افزود: نظارت بر عملکرد اصناف و اتحادیه ها و رعایت مقررات مربوط به این حوزه از مهمترین اولویت ها می باشد و همکاری کلیه دستگاههای مرتبط باعث ثبات قیمت و تاثیر آن در خرید مردم و در نهایت رضایتمندی آنها می گردد .

احمد پویافردر ادامه با اشاره به قرار داشتن در آستانه ایام نوروز و اهمیت تنظیم بازار در تهیه اقلام مورد نیاز مردم اظهار کرد: وظیفه ستاد تنظیم بازار شهرستان، نظارت و برنامه‌ریزی دقیق در تهیه و توزیع کالاهای ضروری مردم است تا مردم در شب‌ عید و سال جدید با آرامش خاطر بیشتری مایحتاج خود تامین نمایند.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به ضرورت نظارت و بازرسی در ایام نوروز و شب عید، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای خرید و ذخیره میوه و سایر اقلام مورد نیاز شهرستان و همچنین مکان‌ مناسب توزیع آن در سطح شهرستان اقدام شود.

وی هدف از برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار به ویژه در آستانه ایام نوروز را بررسی وضعیت قیمتها ،تهیه مایحتاج مردم و جلوگیری از تخلفات احتمالی عنوان کرد و افزود: تامین کالاهای اساسی با قیمت و کیفیت مناسب اعم از گوشت قرمز، مرغ ، میوه و سایر اقلام مورد نیاز مردم در ایام باقیمانده سال و عید نوروز باید در دستور کار ادارات و سازمانهای مرتبط قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز