ورزشی ؛

چهاردهمین جلسه فصلی دبیران هیئت های ورزش استانها

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۸۲۴۲۸
چهاردهمین جلسه فصلی دبیران هیئت های ورزش استانها
در افتتاحیه این اجلاس که مهندس حسین زاده دبیر محترم شورای عالی ورزش وزارت نیرو، دکتر ملائی مدیریت شرکت آب منطقه ای و ریاست هیئت ورزش صنعت آب و برق استان و خانم طبسی مشاور محترم بانوان هیئت ورزش استان نیز حضور داشتند ، مهندس جانکی پور دبیر هیئت ورزش استان ضمن خوشامدگویی به مهمانان ابراز امیدواری نمودند که مصوبات این اجلاس بتواند کیفیت ورزش صنعت اب و برق کشور را ارتقاء بخشد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان برگزار گردید.  

 

در افتتاحیه این اجلاس که  مهندس حسین زاده دبیر محترم شورای عالی ورزش وزارت نیرو، دکتر ملائی مدیریت شرکت آب منطقه ای و ریاست هیئت ورزش صنعت آب و برق استان و خانم طبسی مشاور محترم بانوان هیئت ورزش استان نیز حضور داشتند ، مهندس جانکی پور دبیر هیئت ورزش استان ضمن خوشامدگویی به مهمانان ابراز امیدواری نمودند که مصوبات این اجلاس بتواند کیفیت ورزش صنعت اب و برق کشور را ارتقاء بخشد.

همچنین دکتر ملائی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، اهمیت فعالیت های ورزشی در کاهش استرس ها و بیماری ها را بیان داشته و توضیحاتی در خصوص عملکرد  هیئت ورزش استان در سال 96 را با نمایش کلیپی در این خصوص ارائه نمودند.

مهندس حسین زاده نیز اهداف شورای عالی ورزش در خصوص همگانی نمودن ورزش در خانواده بزرگ صنعت آب و برق را با توجه به حساسیت شغلی پرسنل در تامین آب و برق کشور بیان داشتند. در پایان جلسه افتتاحیه از زحمات دبیران ورزش هیئت های ورزش استان هرمزگان در سال 96 با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز