مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس خبرداد:

اولین جشنواره ایده شو در ناحیه یک برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۵:۱۳
کد خبر: ۶۸۴۴۶۴
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از برگزاری اولین جشنواره سالانه ( ایده شو ) در مرکز آموزشی فرزانگان ناحیه یک بندرعباس با موضوع سلامت و محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، اصغر بهرامی سعادت آبادی ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت : این جشنواره با رائه ی دستاوردهای دانش آموزان ،روز پنجشنبه 10 اسفند مصادف با روز جهانی اختراع و اکتشاف در محل این مرکز با شرکت بیش از 80 ایده ارسالی از دانش آموزان صاحب ایده  10 دبیرستان علاقمند شهربندرعباس ،برگزار شد.

بهرامی خاطر نشان کرد : این رویداد سالانه بر اساس اهداف سند تحول بنیادین و در راستای طرح تعالی، با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ،پارک علم و فناوری،اداره محیط زیست،دانشگاه علوم بزشکی،شهرداری و شورای شهر بندرعباس،ودیگرارگان های همراه ، با  هدف شناسایی و تشویق دانش اموزان علاقمند و صاحب ایده و حمایت از آنان تا مرحله ثبت اختراع و تجاری سازی شکل گرفت وبا انتخاب نفرات برتر به کار خود درهمان روز پایان داد.

گفتنی است در پایان این مراسم غزل مرادی از دبیرستان سما با ایده جلوگیری از مرگ خاموش ، مقام اول ،سیده کیانا قریشی از دبیرستان فرزانگان ناحیه یک بندرعباس با ایده چسب کاهنده درد مقام دوم و آیدا انصاری از دبیرستان فرزانگان ناحیه یک بندرعباس با ایده  لوله تراشه کافداردواری مقام سوم را از آن خود نمودند .

شایان ذکر است :داوری این رویداد علمی برعهده داورانی از سازمان محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز