استانداری هرمزگان:

استانداری برتر کشور در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز معرفی شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۴:۴۷
کد خبر: ۶۸۴۴۷۴
استانداری برتر کشور در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز معرفی شد
در گردهمایی سراسری روسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور، استانداری هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در بین 31 استانداری کشور در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در رهرمزگان، گردهمایی سراسری روسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور به ریاست دکتر ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با حضور دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور ، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور ، مشاور وزیر کشور در امور روحانیت  ، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ها سی و یک گانه کشور به عنوان رئیس شورای فرهنگی استانداری ها و دبیران شورای فرهنگی استانداری ها سراسر کشور با هدف بررسی اقدامات شورای فرهنگی استانداری ها سراسر کشور در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز،دریافت نظرات، پیشنهادات و تجلیل از  استانداری های برتر کشور در  سال 95 در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز کشور در محل ستاد وزارت کشور برگزار شد.

در این گردهمایی  استانداری هرمزگان در بین استانداری های سی و یک گانه کشور به عنوان استانداری برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در کنار شش استانداری دیگر کشور معرفی و با اعطاء لوحی از تلاش های معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان در این رابطه تجلیل به عمل آمد که حمزه رادمنش مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران به نمایندگی این لوح را دریافت کرد.

در متن لوح تقدیر جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور خطاب به علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان آمده است:

قدم نهادن در مسیر اشاعه فرهنگ نماز ، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد ایثار، قدم های محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد که جنابعالی همواره با فعالیتها و اقدامات خود  در راستای تعهدی که داشتید آنرا به اثبات رسانده اید. توانمندی ها متعهدانه و مسئولانه شورای اقامه نماز آن استانداری در سال 1395 در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی های لازم برای تقدیر  در این عرصه می باشد.

انتخاب استانداری هرمزگان به عنوان دستگاه برتر از بین 31 استانداری سراسر کشور، خود گویای این ادعا می باشد . این لوح بواسطه زحمات و شایستگی های شما در این عرصه حضورتان تقدیم می گردد.

همچنین دکتر ناصریان معاون وزیر کشور و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور طی سخنانی در این نشست گفت:  تلاش ما این است که تفاهم‌نامه خود با ستاد اقامه نماز را در مدت پنج سال اجرایی کرده و به هدف اصلی آن برسیم بنابراین انتظار ما از روسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری‌های سراسر کشور پیگیری مصوبات شورای فرهنگی، تشکیل جلسه شورای اقامه نماز حداقل هر دو ماه یکبار به ریاست استاندار، ساماندهی نمازخانه‌های بین شهری، ساماندهی زمان تردد سامانه‌های سفری و عدم تداخل آن با اوقات شرعی، برنامه‌ریزی برای فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و نظارت بر عملکرد آنها و اجرای بخشنامه 17 ماده‌ای ابلاغی وزیر کشور است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز