تشکیل کمیته شهرستانی پیشگیری از خودکشی در فرمانداری شهرستان قشم تشکیل

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۶:۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۸۹۷۶۱
کمیته شهرستانی پیشگیری از خودکشی با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم ضمن اعلام این خبر افزود: هر جامعه‌ای متناسب با شرایط خود، با مشکلات و آسیب های اجتماعی روبروست که تأثیرات مخربی بر روی فرآیند ترقی آن جامعه دارد و شناخت و رفع چنین عواملی، مسیر حرکت جامعه را به سوی سلامت و رشد هموار می سازد.

دکتر بهزادی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در پیشگیری از خودکشی گفت: باید به افراد با ریسک بالای خودکشی توجه ویژه شود و همکاری های درون بخشی و برون بخشی برای دستیابی به آمارهای صحیح و به طبع آن برنامه ریزی مؤثر در پیشگیری از آن انجام گردد.

وی با بیان اینکه توجه به آموزش افراد در جامعه خصوصاً افراد آسیب پذیر به لحاظ آسیب های اجتماعی، سرمنشأ برنامه های آموزشی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خانه و خانواده به عنوان منشأ رشد و شکوفائی آسیب های اجتماعی باید بیشتر مورد توجه و تأکید باشد و در این راه می توان با آموزش های صحیح و علمی، از بروز آسیب های اجتماعی در سطح جامعه پیشگیری کرد.

 در پایان نمایندگان ادارات حاضر در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دادند و ضمن تحلیل وضعیت شهرستان، چالش‌های موجود در اجرای این برنامه را بررسی کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز