رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

حمایت از شرکت های دانش بنیان یعنی حمایت از کالای ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۳۹:۲۹
کد خبر: ۶۹۵۶۰۵
حمایت از شرکت های دانش بنیان یعنی حمایت از کالای ایرانی
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از تلاش برای تقویت شرکت های دانش بنیانی که با استفاده از ظرفیت های موجود استان برای تولید فناوری استفاده می کنند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر علی فتی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان در مسیر سیاست های اقتصادی کشور گام بر میدارند، افزود: دو اصلی که در فرمایشات مقام معظم رهبری سال هاست مورد تاکید است و امسال نیز بر مبنای آن شعار سال را انتخاب کردند، در توسعه شرکت های دانش بنیان نهفته است و دولت نیز بر مبنای آن برنامه ریزی کرده و گام بر می دارد.

وی افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان مسیری است که به اقتصاد مقاومتی می انجامد و خرید خدمات و محصولات این شرکت ها نیز همان حمایتی است که مقام معظم رهبری در شعار امسال خود از آن به عنوان حمایت از خرید کالای ایرانی یاد کردند.

فتی تصریح کرد، ما نیز در پارک علم و فناوری هرمزگان بنا به وظیفه ای که داریم  باید برای تحقق آن گام بر داریم و تلاش خواهیم کرد در کنار ترغیب و کمک به خرید محصولات این شرکت ها، به افزایش سطح کیفی آن نیز نگاه کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در عین حال گفت: رقابت پذیری با کالاهای مشابه خارجی و کیفیت بالای محصول قابل عرضه از دیگر اصولی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: هر نقطه ای از کشور قابلیت هایی دارد که با شکوفا شدن آن، زمینه توسعه و پیشرفت فراهم می آید ما نیز تلاش خواهیم کرد در نقطه ای از کشور که هرمزگان است، مسیر را برای شکوفا شدن کشور از طریق واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان هموار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز