برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در هرمزگان

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۳۷:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۵۲۷
برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در هرمزگان
اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان هرمزگان در سالجاری با حضور مهندس سلیمی رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت متبوع و روسای روابط عمومی این دستگاهها در دفتر مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در این نشست مهندس سلیمی با اشاره به اینکه دستگاههای زیرمجموعه وزارت متبوع بعنوان مجموعه بزرگ و هم خانواده از یکدیگر جدا نیستند، گفت:  همه باید برای پیشبرد اهداف وزارتخانه از نقطه نظرات و امکانات یکدیگر استفاده نماییم.

وی با اشاره به اهمیت کمیته های تخصصی شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت متبوع در استان از جمله کمیته روابط عمومی، در خصوص ارائه پیشنهادات سازنده بر فعال شدن و خلاقیت این کمیته ها تاکید و اضافه کرد: پیشنهادات باید در این کمیته ها کارشناسی شده و جهت جمعبندی نهایی به شورای مدیران ارسال شود.

وی بیان داشت: این کمیته ها می تواند زمینه ارائه نظرات، پیشنهادات و مصوبات در رسیدن به اهداف وزارتخانه را فراهم نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر استفاده از ظرفیت دستگاههای زیرمجموعه، طرح تکریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی وظایف و خدمات دستگاهها، حضور به موقع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی در جلسات، ارائه برنامه زمانبندی، برگزاری مستمر جلسات کمیته روابط عمومی، ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها و تقدیر از روابط عمومی های فعال این کمیته تاکید کرد.

در این نشست رئیس روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: یکی از موضوعات مهم در بحث روابط عمومی ها، بحث آسیب شناسی ارتباطی است که ارتباطات در حوزه روابط عمومی نیاز به تقویت دارد چرا که روابط عمومی ها با توجه به حرفه و مسئولیت خود نیازمند ارتباطات موثر برای رسیدن به اهداف دستگاه متبوع خود هستند.

میرزایی در ادامه بر استاندارد سازی عملکرد حوزه روابط عمومی، برگزاری جلسات مستمر و ارائه پیشنهادات موثر تاکید کرد.

در این نشست هر یک از مدیران روابط عمومی پیشنهاداتی عنوان و در خصوص موارد مطرح شده، بحث و تبادل نظر کردند و  تنظیم برنامه زمانبندی یکساله کمیته روابط عمومی، تعیین  شاخص های ارزیابی روابط عمومی ها و  تقدیر از روابط عمومی برتر بر  اساس این شاخص ها در پایان سال و  حضور به موقع روسای روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه در جلسات شورای روابط عمومی ها،  از جمله مصوبات این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز