خط اول برخورد با قاچاق کالا پلیس و گمرک است

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۶:۳۷
کد خبر: ۶۹۹۰۶۲
خط اول برخورد با قاچاق کالا پلیس و گمرک است
گروه استان ها- هرمزگان- ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی در دیدار تعاملی با جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: خط اول برخورد با قاچاق کالا پلیس و گمرک است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلسه تشدید اقدامات مراقبتی مبارزه با قاچاق در ایستگاه های بازرسی استان با حضور ناظر گمرکات هرمزگان وجانشین فرماندهی انتظامی استان در بندرعباس برگزار شد.

"علیرضا دشتانی" ناظر گمرکات هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی در این جلسه بر لزوم هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر بین دو سازمان در جهت اجرای هر چه بهتر ماموریت های محوله تاکید و عنوان کرد: خط اول برخورد با قاچاق کالا پلیس و گمرک است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق زیاد نشده بلکه توجه ما بیشتر شده و مقابله با قاچاق جدی تر شده است، افزود: باید مبادی که مبادی خطر ما هستند شناسایی و کشورهایی که احتمال قاچاق از طریق آنها محتمل تر است بیشتر بررسی و دقت شود.

این مقام مسئول ایستگاه های بازرسی را درب خروج دوم گمرک عنوان و تصریح کرد: اگرچه اطلاع رسانی و بخشی از کار خصوصا در مبادی رسمی بر عهده سازمان گمرک است اما سازمان ما و پلیس همانند دو بازو عمل می کنند که باید کار را با یکدیگر دنبال کنند و خوشبختانه بین گمرک و پلیس هماهنگی خوبی وجود دارد و امیدواریم این هماهنگی روز به روز گسترش یابد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان با بیان اینکه قاچاق خیانتی علنی به مردم است، اذعان داشت: هدف ما مبارزه نیست و قصد ما پیشگیری است، اما برای تحقق این مهم باید با افراد خاطی برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد.

سرهنگ"عباسعلی بهدانی فرد"جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان نیز در ادامه بیان داشت: تعامل بسیار خوب با گمرک موجب احساس امنیت برای شهروندان و یک احساس ناامنی برای مجرمان اقتصادی و آنهایی که با عناوین مختلف قصد فرار از گمرک دارند، شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یار دوم گمرک است، تصریح کرد: این تعامل و نشست ها را به فال نیک گرفته و اعلام می کنیم که رویکرد پلیس یک رویکرد اصلاحی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مبادی رسمی ورود قاچاق کالا در استان هرمزگان برای قاچاقچیان ناامن شده است، اظهار داشت: باید با پدیده شوم قاچاق برخوردی جدی و همه جانبه صورت گیرد تا چرخ اقتصاد داخلی بچرخد و بتوانیم یک کارنامه یسیار خوبی را در انتهای سال داشته باشیم.

سرهنگ بهدانی فرد خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی از تمام توان و امکانات خود در مقابله و مبارزه با ورود هر گونه کالای قاچاق نه تنها در گمرک بلکه در تمامی حوزه استحفاظی استفاده کرده و امنیت پایدار را که ضامن رشد علمی و اقتصادی کشور است، تامین خواهند کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز