جابجایی کالا در بنادر قشم به مرز ۷۰۰هزار تن رسید

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۷:۳۲
کد خبر: ۶۹۹۴۲۱
جابجایی کالا در بنادر قشم به مرز ۷۰۰هزار تن رسید
سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از ثبت ترابری 3 میلیون نفر- سفر و تخلیه و بارگیری حدود 695 هزار تن انواع کالا در بنادر این جزیره طی فروردین ماه سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "علی اشتری" با اعلام این خبر اظهار داشت: در نخستین ماه از فصل بهار سال جاری، 695 هزار و 454 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد که  در همسنجی با سال گذشته 2.2 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این رقم، 682 هزار و 254 تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و 13 هزار و 200 تن به فرآورده های نفتی اختصاص داشته که به ترتیب 1.8 و 32 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

صادرات و واردات 612 تن کالا 

اشتری از جابجایی 612 تن کالای صادراتی و وارداتی از طریق بنادر این جزیره طی فروردین ماه، سخن به میان آورد و افزود: 62 تن کالای صادراتی و 550 تن محموله های وارداتی طی این مدت جابجا شد که عمده آن مربوط به کالاهای غیرنفتی همچون مواد معدنی، لوازم الکتریکی و لوازم خودرو بوده است.

کابوتاژ 678هزار تن کالای غیرنفتی

وی حجم عملیات ترانشیپ در بنادر قشم را 2هزار و 786 تن و حجم کابوتاژ کالاهای غیرنفتی را 678 هزار و 656 تن با 2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته اعلام کرد.

ثبت 3 میلیون نفرسفر

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، ترابری 3 میلیون و 4 هزار و 770 نفر سفر در بنادر قشم به ثبت رسید.

تخلیه و بارگیری 325 TEU کانتینر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان از تخلیه و بارگیری 325 TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز