در نخستین روز از هفته سلامت انجام شد:

افتتاح طرح توسعه آزمایشگاه مرکزی میناب

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۳:۰۹
کد خبر: ۶۹۹۹۳۳
افتتاح طرح توسعه آزمایشگاه مرکزی میناب
در نخستین روز از هفته سلامت افتتاح طرح توسعه آزمایشگاه مرکزی میناب انجام شد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان دکتر حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب گفت: در نخستین روز از هفته سلامت، آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان میناب با حضور مهندس نخعی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، حجه الاسلام والمسلمین معتمدی فر، امام جمعه شهرستان، مهندس ریاضی، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و دکتر نجاتی زاده، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی میناب افتتاح شد. 

دکتر حسینی افزود:  آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان از فضای محدود و غیر استانداردی برخوردار بود و با توجه به توسعه تجهیزات آزمایشگاه، از نظر فضا با محدودیت مواجه بودیم، فضای مفید وجود نداشت و مشکلاتی هم در بخش پذیرش آزمایشگاه و هم‌چنین سالن انتظار بود، همه این محدودیت‌ها منجر به پیگیری در جهت بازسازی فضای فیزیکی آزمایشگاه گردید .

دکتر حسینی افزود: آزمایشگاه مرکزی با متراژ 550 متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست و هشتاد و پنج میلیون ریال بازسازی و به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: این آزمایشگاه توانایی انجام آزمایشات مختلف از جمله آزمایشات روتین سطح 1 و 2 برای گروه های هدف و مراجعین طرح پزشک خانواده و کسبه و اصناف، آزمایشات ازدواج، آزمایش سل، التور (وبا) و مالاریا، آزمایشات طرح غربالگری دیابت و غیره را دارا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز