ادامه آموزش بحران وپدافندغیرعامل دراولین ماه سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۳۷:۴۶
کد خبر: ۷۰۰۳۱۶
ادامه آموزش بحران وپدافندغیرعامل دراولین ماه سال ۹۷
مدیریت بحران وپدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس دوره آموزشی و فراگیری مهارت های مقابله بابحران وپدافندغیرعامل را روز سه شنبه مورخ 97/1/28 در مدرسه راهنمایی پسرانه نمونه دولتی جامعه الصادق (ع) برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حمیدرضا حیدری پوری مدیراین مجموعه و مدرس این دوره گفت : آشنایی دانش آموزان با بحران ، پدافندغیرعامل و انواع تهدیدها کمک خواهد کرد که آموزشهای مرتبط با مقابله آن نیز راحت تر به آنان منتقل شود.

وی افزود: در این آموزش ها دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه با پدافندغیرعامل و دفاع غیرنظامی دربرابرتهاجم دشمن آمادگی داشته باشند و یکی از برنامه های مهم برای پیشگیری ازخسارت در بخش های مختلف اجرایی طرح پدافندغیرعامل است که همه باید آمادگی لازم را برای مقابله حوادث احتمالی داشته باشند.

حیدری پوری خود نیز به عنوان مدرس بحران وپدافند غیرعامل ، چگونگی آمادگی در شرایط بحرانی درزمان زلزله ؛ نحوه پناه گیری صحیح ، نحوه خروج از کلاس ها وساختمان ها ، اقدامات پیشگیرانه در مواجهه با تهدیدها و حوادث وهمچنین حفظ آرامش درحین بروزحوادث آموزش داد.

وی خاطرنشان کرد : یکی از اماکنی که در مواقع بروز بحران ، بلایای طبیعی وانواع تهدیدها کانون بروز تلفات جانی بیشتراست مدارس هستند که امیداست با اجرای این دوره های آموزشی از شدت حادثه کاسته شود.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس با اشاره به مهم دانستن این امر یادآور شد: آموزش وهمکاری بین دانش آموزان مدارس و شهروندان بایستی تقویت شود و آن بصورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود که این خودسبب کاهش آسیب پذیریها ، پیشگیری و پایداری در برابر تهدیدها می شود.

وی گفت : برگزاری کلاس ها  و دوره های آموزشی بحران وپدافند غیرعامل در مدارس و سطح شهر همچون سال  گذشته با استقبال زیادی از دانش آموزان و شهروندان روبرو شده است که این مدیریت با تمام توان خود جهت ارتقاء و امنیت پایدار برای کلیه ی شهروندان عزیز اقدام خواهد نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز