تاثیر انسان بر زمین

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۳:۰۸
کد خبر: ۷۰۲۷۰۸
تاثیر انسان بر زمین
مدیریت محیط زیست قشم از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع تاثیر انسان بر زمین در هفته جهانی زمین پاک با همکاری مدیریت‌های اجتماعی و سلامت، امور شهری و روستایی، روابط عمومی و امور بین‌الملل و ژئوپارک سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سید محمد هاشم داخته اعلام کرد: این برنامه چند روزه به مناسبت هفته جهانی زمین پاک در جزیره قشم در راستای  اهداف فرهنگ‌سازی اخلاق محیط زیستی برگزار گردید.

مدیر محیط زیست منطقه آزاد قشم افزود: این نمایشگاه 3 روزه علاوه بر اینکه از ایده خلاقانه‌ای در مورد عکس‌ها با هدف نشان‌دادن تاثیر آلودگی زباله و پلاستیک در طبیعت پیروی می‌کرد، نگاه منحصر به فردی به نسل آینده داشت.

سید محمد هاشم داخته هدف کلی از برگزاری این هفته جهانی، نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند برای نسل آینده بیان کرد. او با ابراز اینکه هنر می‌تواند جایگاهی در قلب انسان‌ها داشته باشد، افزود: می‌توانیم از این ابزار برای فرهنگ‌سازی در راستای اخلاق محیط زیستی استفاده کنیم. همچنین ایشان از زحمات و تلاش‌های موسسه سبز کاناز بندر بابت برپایی نمایشگاه، همراهی فعال اجتماعی فهیرا مشایخی و همکاری بی‌دریغ امید محمودیان مدیر شهربازی و فناوری اطلاعات و پرویز اسلامی مدیر عامل مجموعه مجتمع‌های تجاری سیتی سنتر قشم تقدیر و تشکر کردند.

پیرامون همین مبحث مدیر اجرایی کارگروه این نمایشگاه عکس بیان کرد: 250 اثر توسط عکاسان جزیره قشم و استان هرمزگان به کارگروه نمایشگاه ارسال گردید و 43 اثر منتخب در نمایشگاه تاثیر انسان در زمین با شعار جهانی "پایان آلودگی پلاستیک" در مجتمع تجاری سیتی سنتر 2  از تاریخ 04/02/97 به مدت 3روز متوالی به نمایش درآمد.

صدیق نصیری افزود در این نمایشگاه برخلاف تمامی نمایشگاه‌های عکس، چهره متفاوتی از طبیعت را به عموم نشان دادیم، چهره‌ی آلودگی‌هایی که توسط انسان در طبیعت اتفاق می‌افتد و شاید خیلی وقت‌ها راحت از کنار آن بگذریم. همچنین در راستای آموزش، کودکان تصویر ذهنی خود را از نمایشگاه برای ما نقاشی کردند که از نقاشی‌ها برای کتاب داستانی با همین عنوان استفاده می‌شود.

در پایان ایشان از مجموعه مجتمع‌های تجاری سیتی سنتر به عنوان حامیان این نمایشگاه تشکر و قدردانی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز