سربازان گمنان امام زمان(عج) به رشادت و جان فشانی در راه ملت،اسلام و ایران خلعت عمل پوشانیده اند

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶:۵۳
کد خبر: ۷۰۳۰۰۰
سربازان گمنان امام زمان(عج) به رشادت و جان فشانی در راه ملت،اسلام و ایران خلعت عمل پوشانیده اند
این روزها و در اوج این نا امنی ها در منطقه ،افتخاری که هر ایرانی از آن یاد می کند امنیت جمهوری اسلامی ایران است که حاصل اطاعت محض سربازان گمنان امام زمان(عج) از مقام معظم رهبری است که به رشادت و جان فشانی در راه ملت،اسلام و ایران خلعت عمل پوشانیده است.

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیما

95 نساء

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان با تلاش این عزیزان که همواره در رعایت اخلاق و مردم دوستی در بین نیروهای خادم کشور پرچم دار بوده اند ایران اسلامی امروز شاهد امنیتی بی بدیل درسطح جهان است و همانطور که همه آگاه هستیم از اروپا تا آسیا و حتی همه کشورهای همسایه مان درگیری های سهمگینی با نیروهای تروریستی داشته اند که خوشبختانه در این بین سربازان گمنام امام زمان (عج) هر آشوب و هجمه ای در همان نطفه خفه کرده و مانند دیوار مستحکم در دفاع از امنیت مردممان ایستاده اند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) که در تمام نقاط بحران و امنیتی  حضور داشته اما شناخته نمی‌شوند، و هیچ مزد و منتی را از مردم طلب کار نیستن و تنها با آرزوی شهادت و پایداری امنیت این مرز و بوم عاشقانه ایثار و جانبازی میکنند.

بی شک هرگز یادمان نمی رود چگونگی زانو زدن ریگی ها در برابر این سربازان بی ادعا و برهیچ کس پوشیده نیست که سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی دهند و این باعث شده گروهک های تروریستی مطمئن باشند که اراده فرزندان این مرز و بوم را نمی توانند متزلزل کنند.

شاید سربازان گمنان امام زمان (عج)،ناشناس باشند و لی افتخار و خوش نامی که آنها در بین مردم دارند آرزوی هر جوان ایرانی است و به جرات می توان گفت خوشا به لیاقت ایشان.

مشخصه خاص سربازان گمنام امام زمان(عج)، بهره مندی از دو خصلت ناب اخلاق مداری در برخورد با مردم و همچنین پیروی محض از ولایت فقیه است  که تنها انجام تکلیف الهی را نشانه موفقیت و پیروزی خود دانسته و شکست در فرهنگ آنها راه و جایی ندارد و همانند فرهنگی که در دفاع مقدس تجربه شده است، در هر دو حالتِ پیروزی و یا شکست ظاهری، خود را پیروز واقعی می دانند چرا که پشتوانه مردم و رهبر را دارند.

در یک نگاه مؤلفه‌هایی هم‌چون امنیت، فرهنگ و اقتصاد، همگی با هم پیوندی ناگسستنی دارند و روی یکدیگر تأثیر دارند؛ زمانی که در جامعه امنیت برقرار شود، اقتصاد پررونق میشود و زمینه‌های فرهنگ الهی و ایمان نیز فراهم میشود.

 

وزارت اطلاعات یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان است و نقش و جایگاه آن در تقویت نظام و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و امنیت، فرهنگ و اقتصاد، آرامش روانی،ابعاد اجتماعی، و... که همگی با هم پیوندی ناگسستنی دارند و روی یکدیگر تأثیر دارند بسیار است.

سربازان گمنام امام زمان(عج) با دعای خیر مردم اجازه نمیدهند کسی به امنیت کشور آسیب وارد کند وجود امنیت زمانی اثرگذار است که مردم با شوق و ذوق  در کنار تامین کنندگان امنیت باشند و امروز به لطف خداوند متعال این مهم در بین مردم و سربازان گمنان به خوبی جاریست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز