دکتر همتی در آئین تجلیل از فعالیت های برتر بسیج دانشجویی استان:

دانشجویان بسیجی در جهت توسعه فعالیت های دانش بنیان تلاش کنند

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۵:۴۳
کد خبر: ۷۰۳۰۰۲
دانشجویان بسیجی در جهت توسعه فعالیت های دانش بنیان تلاش کنند
استاندار هرمزگان گفت: دانشجویان بسیجی وظیفه دارند برای ساختن کشور در جهت کسب دانش و فناوری های جدید تلاش کنند و در توسعه فعالیت های دانش بنیان نیز حضور موثری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین تجلیل از فعالیت های برتر فرهنگی بسیج دانشجویی استان هرمزگان با بیان اینکه پایه و اساس پیشرفت کشور در دانشگاه ها شکل می گیرد، عنوان کرد: بسیج دانشجویی باید در مسیر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی که همچون چراغ راه برای همگان است، گام بردارد.

وی ادامه داد: دانشجویان بسیجی وظیفه دارند برای ساختن کشور در جهت کسب دانش و فناوری های جدید تلاش کنند و در توسعه فعالیت های دانش بنیان نیز حضور موثری داشته باشند.

استاندار هرمزگان افزود: اگر هر کدام از فارغ التحصیلان دانشگاه ها با ایجاد یک شرکت دانش بنیان وارد بازار کار شوند، مشاغل بسیاری بر مبنای فناوری های نوین ایجاد می شود.

همتی با بیان اینکه آینده دنیا از مسیر دانش و فناوری می گذرد، اظهار داشت: در حوزه اقتصاد هم نیاز است اقدامات مبتنی بر دانش نوین توسعه یابد.

وی گفت: باید برای خلق توانمندی های جدید به خصوص در حوزه تولید و اشتغال تلاش کنیم و اقتصاد دانش محور با کمک دانشجویان در جامعه قابل اجراست چون تحول در کشور به دست دانشجویان اتفاق می افتد.

در این آئین از فعالان برتر بسیج دانشجویی استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز