توسط واحد آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان برگزار شد:

برگزاری کارگاه ۲۴۷ (طرح ملی ویژه درمانی سکته حاد قلبی)

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۹:۱۴
کد خبر: ۷۰۷۰۴۷
برگزاری کارگاه ۲۴۷ (طرح ملی ویژه درمانی سکته حاد قلبی)
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از برگزاری کارگاه یک روزه 247 (طرح ملی ویژه درمانی سکته حاد قلبی) به منظور بازآموزی تمامی پرسنل شاغل در اورژانس 115 بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان دکتر امیرحسن اسدی گفت: در راستای اجرای طرح  ملی 247 (طرح ملی ویژه درمانی سکته حاد قلبی)، کارگاهی یک روزه با موضوع آشنایی با ساختار و عملکرد قلب، آشنایی با علایم و درمان سکته های قلبی و نحوه انتقال صحیح بیماران سکته های قلبی و اهمیت زمان در اثربخشی درمان آن، با حضور پرسنل شاغل در اورژانس 115 بندرعباس  توسط واحد آموزش این مرکز برگزار شد.

دکتر اسدی افزود: از آنجایی که  سکته حاد قلبی با توجه به عوارضی که دارد، می‌تواند منجر به مرگ بیمار و یا نارسایی شدید قلب شود، بنابراین تشخیص و درمان سریع این بیماری اهمیت ویژه‌ای دارد. لذا برگزاری کارگاه هایی از این قبیل می تواند  کمک مؤثری در  تشخیص و درمان به موقع باشد و علاوه بر جلوگیری از بروز نارسایی قلبی، باعث بهبود کیفیت زندگی فرد و جلوگیری از مرگ بیمار و همچنین افزایش طول عمر وی گردد.

اسدی در پایان تصریح کرد: بیمارستان مجری طرح 247 در استان، در حال حاضر، بیمارستان شهید محمدی می باشد که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به بیماران سکته حاد قلبی می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز