کلنگ زنی ۳ واحد مسکن مددجویی در دهستان ایسین شهرستان بندرعباس

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۰:۴۱
کد خبر: ۷۰۷۳۵۰
کلنگ زنی ۳ واحد مسکن مددجویی در دهستان ایسین شهرستان بندرعباس
امسال کمیته امداد منطقه یک بندرعباس برای تأمین مسکن خانوارهای نیازمند ساکن دهستان ایسین شهرستان بندرعباس سه قطعه زمین به مساحت 300 مترمربع در قالب ساخت مسکن به مددجویان اهدا کرد. رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گزارشی از مراسم کلنگ زنی مسکن مددجویان ساکن دهستان ایسین شهرستان بندرعباس ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسن مکاری رضوانی، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد، توانمندسازی خانوارها ازجمله تأمین مسکن و اشتغال نیازمندان است که مسکن مناسب از اصلی‌ترین نیازها و دغدغه‌های مددجویان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: امسال کمیته امداد منطقه یک بندرعباس برای تأمین مسکن خانوارهای نیازمند ساکن دهستان ایسین شهرستان بندرعباس سه قطعه زمین به مساحت 300 مترمربع در قالب ساخت مسکن به مددجویان اهدا کرد که دو قطعه زمین توسط کمیته امداد با رایزنی بنیاد مسکن به‌صورت رایگان به مددجویان فاقد زمین اهداشده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس تصریح کرد: پیش‌بینی‌شده است که برای ساخت این واحد بالغ‌بر 120 میلیون تومان موردنیاز است که 35 میلیون تومان آن توسط خیران و مابقی از اعتبارات کمیته امداد و همکاری با بنیاد مسکن تأمین خواهد شد.

مکاری رضوانی با اشاره به خدمات ارزشمند تأمین مسکن در سال 96 توسط کمیته امداد ادامه داد: در سال گذشته 44 مورد کمک به ساخت و تکمیل مسکن،67 مورد کمک به بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن به مددجویان روستایی ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 500 خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس هستند یادآور شد: سال گذشته این تعداد خانوار مددجو بیش از 500 میلیون تومان خدمات در زمینه‌های مختلف از کمیته امداد دریافت کردند.

شایسته ذکر است، بر اساس برنامه‌ریزی‌شده در حوزه مسکن امسال 50 خانوار تحت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس باهمت خیران و بنیاد مسکن صاحب‌خانه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز