معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

عملکرد بانک های هرمزگان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر بررسی می شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۹:۴۹
کد خبر: ۷۱۰۵۶۵
عملکرد بانک های هرمزگان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر بررسی می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: عملکرد تمامی بانک های عامل استان در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر یک به یک بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه پیگیری جذب اعتبارات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر استان هرمزگان، عنوان کرد: جلساتی که برای  بررسی موانع و تسریع در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر برگزار می شود باید همراه با خروجی مناسب باشد

وی افزود: در این جلسات موانع پیش روی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر با حضورمدیران بانک های عامل و دستگاه های اجرایی ذیربط بررسی و نتیجه به جلسه کارگروه اصلی سیاست گذاری این حوزه به ریاست استاندار محترم، منعکس می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر، رونق تولید و اشتغال در روستاها و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله ماندگاری جمعیت در این مناطق و پیشگیری از حاشیه نشینی را در پی خواهد داشت و این مناطق به کارکرد اصلی خود که تولید و اشتغال است، باز می گردند.

حیدری تصریح کرد: بانک کشاورزی استان باید تا پایان خردادماه تمامی طرح های معرفی شده برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی در مرحله اول را تعیین تکلیف کند.

وی گفت: طرح های آماده و جدید متقاضیان  تسهیلات اشتغال روستایی به بانک کشاورزی استان معرفی تا در مراحل بعدی تزریق اعتبارات تعیین تکلیف شوند و جزء اولویت های اعتبارات مراحل بعدی قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به جذب تسهیلات طرح های اشتغال فراگیر، خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی طرح های انصرافی اشتغال فراگیر را در دبیرخانه کارگروه مطرح و جهاد کشاورزی نسبت به توجیه متقاضیان نیز اقدام کند تا پرونده های انصرافی این بخش هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

حیدری اضافه کرد: عملکرد تمامی بانک های  عامل استان در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر یک به یک بررسی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز