معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

تحقق کامل طرح کارورزی نیازمند همت و کار جهادی مدیران دستگاه های اجرایی است

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۱۳۵۹۸
تحقق کامل طرح کارورزی نیازمند همت و کار جهادی مدیران دستگاه های اجرایی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: تحقق کامل طرح کارورزی در هرمزگان و رسیدن به اهداف مورد نظر نیازمند جدیت، پشتکار و کار جهادی مدیران دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با محوریت بررسی میزان تحقق طرح کارورزی در استان با اشاره به اهمیت این طرح، عنوان کرد: طرح کارورزی یکی از وعده های مهم ریاست محترم جمهور به مردم است که به صورت ویژه باید در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی استان تا رسیدن به اهداف مورد نظر قرار گیرد.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان رکن اصلی پیاده سازی سیاست های دولت، زمینه  بستر به ثمر نشستن طرح کارورزی که افزایش اشتغال و توانمندی نیروی انسانی را به دنبال دارد، مهیا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارگروه های تخصصی به ویژه اشتغال در شهرستان های استان، افزود: جلسات کارگروه های تخصصی از جمله کارگروه اشتغال در شهرستان های استان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار گردد و در این زمینه فرمانداران شهرستان های تابعه استان از اختیارات کاملی برخوردار هستند و هر مدیری که فرماندار شهرستان تشخیص داد باید در شهرستان ها حضور یابد و مسائل را دنبال کند.

حیدری بیان داشت: بخش خصوصی ظرفیت بسیار مهمی است که باید برای تحقق اهداف و برنامه های دولت به ویژه طرح کارورزی از آن بهره برد و دستگاه های اجرایی ارتباط قوی با این بخش برقرار کنند.

وی تصریح کرد: طرح کارورزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود نیازمند جدیت، پشتکار و کار جهادی مدیران دستگاه های اجرایی استان است و هردستگاه موظف است سهم خود را در اجرای طرح کارورزی کامل محقق کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی حضور در جلسات کارگروه  تخصصی اشتغال را جدی بگیرند و شخصا  حضور پیدا کنند.

حیدری درتشریح  اهداف طرح کارورزی گفت: از اهداف مهم طرح کارورزی شناسایی افراد بیکار و توانمندسازی آنها برای ورود به بازار کار است که به صورت ویژه باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: جوانانی که برای گذراندن طرح کارورزی به مراکز مور نظر مراجعه می کنند باید چنان فعالانه حضور پیدا کنند و توانمندی های خود را نشان دهند که زمینه جذبشان در واحدهای تولیدی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: اهداف و مزایای طرح کارورزی برای کارفرمایان و نسل جوان جویای کار استان تبیین گردند تا مشتاقانه از این مهم استقبال نمایند.

حیدری خاطرنشان کرد: بنگاه های تولیدی به دنبال نیروهای  جوان خلاق و توانمند هستند و جوانان از فرصت طرح کارورزی برای نمایش توانمندی های خود به بهترین نحو ممکن بهره ببرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز