دیدار پرسنل جهاد کشاورزی با فرماندار شهرستان بستک

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۷:۵۳:۵۱
کد خبر: ۷۱۸۴۷۲
همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی و روئسای ادارات تابعه و جمعی از بهره برداران بخش کشاورزی با فرماندار بستک دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عادل خورشیدی در این دیدار به بیان عملکرد این مدیریت در سال گذشته پرداخت و از همراهی و همکاری پرسنل مدیریت و همکاران ادارات تابعه در منابع طبیعی، دامپزشکی و تعاونی روستایی شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

مهندس خورشیدی ادامه داد: اولویت برنامه های کاری این مدیریت با توجه به شرایط و پتانسیل های موجود در شهرستان، ارتقاء توان علمی کارکنان و بهره بردارن، اصلاح و رعایت الگوی کشت و مدیریت مصرف آب، توسعه پرورش بز و شتر و توسعه گلخانه و کاهش کشت فضای باز و تولید محصول سالم می باشد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و توان علمی و عملی خود را در راستای توسعه کشاورزی پایدار با مدیریت منابع موجود به کار گرفته و خواهیم گرفت.

فرماندار بستک ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با روحیه ی جهادی پر تلاش و خستگی ناپذیر همکاران کاملا آشنا هستم.

وی افزود: خودکفایی و امنیت غذایی را مسئله ی مهمی در استقلال سیاسی و اقتصادی کشور می دانم و از جهادگران میخواهم که برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

پرتابیان تشریح کرد: پرسنل جهاد کشاورزی می بایست تجمع و تمرکز فعالیت های بخش کشاورزی با در نظر گرفتن پتانسیل مناطق برای ارائه خدمات و مدیریت بهتر در دستور کار خود قرار دهند و با استعدادیابی و شناسایی ظرفیت ها و مطالعه ی وضع موجود و دستاوردهای علمی، سرمایه گزاران بخش را حمایت و هدایت نمایند تا سرمایه ها با خیال راحتتر و ریسک کمتر به طرف بخش کشاورزی سوق یابد.

وی اظهارکرد: .کشاورزان می بایست در کاربرد نهاده های کشاورزی از قبیل سموم و بذور و... نهایت دقت را بکار بندند تا کمترین آسیب به منابع آب و خاک وارد گردد و در راستای تولید همیشه سلامت مردم  جامعه را در نظر بگیرند و کارشناسان بخش با نظارت مداوم تولید محصول سالم را جهت ارائه به سفره مردم کشورمان و همچنین صادرات دنبال نمایند.

فرماندار بستک در پایان آموزش را رکن اساسی جهت رسیدن به کشاورزی پایدار دانست و ارزیابی مداوم طرح ها و پروژه ها جهت رفع نواقص و برطرف نمودن مشکلات مهم بر شمرد و ارائه طرح ها و پروژه های جدید با بنیه علمی و مطالعه شده برای پیشرفت کشاورزی منطقه لازم و ضروری دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز