در هرمزگان صورت گرفت:

بهره برداری از راه روستایی سلوبلم به گردنه پشتکوه

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۹:۳۷
کد خبر: ۷۲۰۳۸۱
بهره برداری از راه روستایی سلوبلم به گردنه پشتکوه
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از بهره برداری راه روستایی سلوبلم به گردنه پشتکوه در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، غلامحسین شیری اظهار داشت:  احداث پروژه مذکور به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن آن از آرزوهای دیرین مردم منطقه پشتکوه بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد.

وی گفت: طول این پروژه 6 کیلومتر است و با اعتبار هزینه شده 23 میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 شیری با بیان اینکه عرض این راه روستایی 6 متر و ضخامت آسفالت به‌کار رفته در آن 5 سانتی‌متر است، افزود: در این ‌عملیات از آسفالت گرم استفاده شده است.‌

وی ادامه داد: طول کل راههای روستایی شهرستان بندرعباس 1774 کیلومتر است که 972 کیومتر آن تا کنون آسفالت شده و 801 کیلومتر آن خاکی می باشد. و بر اساس اولویت بندی انجام شده و تفکیک طول راههای خاکی و فاقد آسفالت 160 کیلومتر راه خاکی و فاقد آسفالت این شهرستان برای روستاهای بالای 20 خانوار و در اولویت اجرایی اداره کل راه و شهرسازی در قالب طرح آسفالت 1000 کیلومتر دوم قرار گرفته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: با ‌اتمام این عملیات، 1771 خانوار از نعمت آسفالت مناسب بهره‌مند می گردند. ‌

شیری در پایان عنوان کرد: پایین بودن شاخص برخورداری از آسفالت در راه‌های روستایی هرمزگان، توجه به احداث راه‌های روستایی را در اولویت قرار داده، از این رو بازگشایی و آسفالت راه‌های روستایی به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل، با شدت در حال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز