تاکید مدیرکل تعاون وکار هرمزگان بر جذب تسهیلات اشتغال روستایی استان

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۹:۱۸
کد خبر: ۷۲۶۷۳۹
تاکید مدیرکل تعاون وکار هرمزگان بر جذب تسهیلات اشتغال روستایی استان
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به ابلاغ289 میلیارد تومان اعتبارات به بخش اشتغال روستایی، بر جذب این تسهیلات کم بهره تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سلیمی اضافه کرد: کمیته های فنی و دستگاههای اجرایی با تلاش و پیگیری مستمر نسبت به تصویب طرح ها و جذب بیشتر تسهیلات اشتغالزایی روستایی اقدام کنند و بانکهای عامل نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی با تاکید بر اجرای صحیح طرحها و جلوگیری از انحراف در هزینه کرد اعتبارات، اظهار امیدواری کرد: تا پایان تیرماه سالجاری با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل، بتوان اعتبارات تخصیصی استان را به صورت کامل جذب کرد.

وی در ادامه بیان داشت: 289 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای طرحهای اشتغال روستایی و شهرهای زیر10 هزار نفر جمعیت به استان اختصاص داده شده است که با پرداخت کامل این اعتبارات 5 هزار و 200 شغل در روستاها ایجاد می شود.

مهندس سلیمی  اضافه کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون، بیش از 77 میلیارد تومان تسهیلات به 74 طرح در بخشهای کشاورزی، صنعتی و خدمات پرداخت شده است.

  وی بیان داشت: استان هرمزگان به لحاظ درصد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به نسبت سهمیه اعتبارات ابلاغی، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تا سقف 60 میلیارد ریال در استان برای بررسی طرحها، تفویض اختیار شده است، افزود: بانکهای عامل درجهت تسریع در فرایند پرداخت اعتبارات، طرحهای زیر 60 میلیارد ریال استان را بررسی و پرداخت نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز