هاشمی تختی :

توانمند سازی بافت فرسوده نباید ساکنین را متضرر کند/ سند دار کردن واحدها،ضامن موفقیت طرح توانمند سازی بافت فرسوده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۲۸۷۳۲
توانمند سازی بافت فرسوده نباید ساکنین را متضرر کند/ سند دار کردن واحدها،ضامن موفقیت طرح توانمند سازی بافت فرسوده است
نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای طرح های اصلاح و توانمند سازی بافت های فرسوده گفت : درست نیست فرآیند تعریض معابر حقوق ساکنین نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،وی در حضور مردم در مسجد چهارده معصوم ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)اظهار داشت : تمرکز ویژه ای در شهرستان بر روی توسعه و توانمند سازی بافت های فرسوده بندرعباس داریم.

وی با بیان اینکه رایزنی ها و پیگیری ها برای رفع مشکلات بافت های فرسوده را از بعد استانی به بعد ملی تسری داده ایم،افزود: اکنون از نظر ذهنی و باورپذیری برای توانمندسازی بافت فرسوده بندرعباس در شرایط خوبی قرار داریم و پس از این مرحله است که می توان اعتبارات و امکانات بیشتری را برای امور اجرایی جذب کرد.
نماینده مردم شهرستان های بندرعباس،حاجی آباد،قشم،ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هماهنگی و همدلی خوبی در شهرستان بندرعباس و استان برای رفع مشکلات بافت های فرسوده ایجاد شده است ، اضافه کرد: رایزنی های دیگری نیز برای کمک و مساعدت اعتباری برای بافت فرسوده بندرعباس صورت داده ایم که امیدواریم منتج به نتیجه شود.
وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده به قیمت ضرر کردن برخی از ساکنان تمام نشود،کما اینکه هر جا که طرحی آماده اجراست می باید اراضی معوض و کافی و همچنین رضایت صددرصد افرادی که محل اسکان یا امرار معاششان در طرح قرار دارد در نظر گرفته شود.
هاشمی تختی با بیان اینکه در مسیر حل مشکلات مهم نیست که کدام دولت و کدام مسئول سرکار است، یادآور شد: ارائه تسهیلات مورد نیاز و سند دار کردن واحدهای مسکونی کنونی در بافت های فرسوده و غیر رسمی از جمله ضامن های موفقیت طرح های توانمند سازی بافت فرسوده است.
این نماینده مجلس گفت : همه می دانیم که توسعه معابر و ایجاد راه های دسترسی جدید در محلات و بافت های فرسوده به ویژه در مناطقی همانند محله چاهستانی ها با پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود روبرو است، از همین رو مجریان و سیاست گذاران این طرح ها همواره باید همه جوانب را در نظر بگیرند. 
وی افزود: این در حالیست که تاکنون همکاری خوبی را از طرف مردم محله چاهستانی ها شاهد هستیم و توسعه چهار خیابان جدید در این محله در وضعیت خوبی قرار دارد که می تواند در صورت اجرا محله چاهستانی ها را به عنوان یک الگو و نمونه مطرح سازد.
 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز